2009年6月30日星期二

一日之計在於晨

我是一個不能不吃早餐的人,平日習慣在家吃過早餐,才精神奕奕的出門上班,星期日打羽毛球之後,則會到大哈樂吃豬扒或雞扒太陽蛋多士套餐,蛋黃祗吃一隻。

亞安比我早下班,是包餅店的出爐時間,所以我的早點都由他代勞,通常會是各式麵包、方包或紙包蛋糕,有時還會有我愛吃的磨菇雞批。如果亞安放假那天,早餐會豐富一點,有茶餐廳外賣火腿通粉、三文治及水果。


但最近體重明顯有上升趨勢,腩圍一日一日長大,我害怕會不可收拾,但饞嘴之故,又無法三餐節食,所以近來早餐都以燕麥為主,希望情況可以略為受控。

星期一{即沖低糖牛奶燕麥片+無咖啡因咖啡}~































星期二{低糖高纖果棒+無咖啡因咖啡}~

















星期三{有機穀物高鈣低脂奶+無咖啡因咖啡}~

















星期四{低糖粟米片高鈣低脂奶+無咖啡因咖啡}~

















星期五{即沖燕麥片飯素+無咖啡因咖啡}~

















每星期總會吃一次{火腿通粉、三文治及水果}~













19 則留言:

lau2tang 說...

見到都覺得寡!
我就唔得喇~

supageti 說...

邊食得飽嫁?我一定唔制~~~

丁丁 說...

May姨:

d麥皮要煮杰d呀,仲有飲多d水~

maymay 說...

劉鄧:
真係非常寡,已經吃左兩個星期~~

師姐:
飽就飽嘅,不過唔知頂得幾耐囉~~

丁丁:
我吃即食果隻,唔駛煮架,落多d就會杰d架喇~
原來加飯素都幾好食架,好似食粥咁~^^

maymay 說...

丁丁:
你嘅方法係點架,唔該教多我一次吖~^^

小彭 說...

唔得, 雖然我早餐都食唔多, 但我一定唔得! 點解由早餐入手架?!

lau2tang 說...

代答:
因為午餐同晚餐都有太多選擇,食都食唔切,所以無得cut!

supageti 說...

漏左講:大哈樂啲通粉超級難啃呀 ~~

maymay 說...

小彭:
俾你會揀邊餐黎節食呢?

劉鄧:
都話姊妹最了解我架啦~~

師姐:
所以我早餐都唔會吃佢嘅通粉囉~

supageti 說...

其實最需要節制既係夜晚果餐呀,師妹 ~~

rempei 說...

哎吔!原來你飲開無咖啡因咖啡架,同我講嘛~~(平時你乜都講得出口格~~)

maymay 說...

師姐:
無計,我最享受就係晚餐~^^

薯仔哥:
我乜咖啡都飲架,不過為健康起見,响屋企多數飲無咖啡因果隻啫,但就冇咁好味啦梗係~
仲有,我唔講粗口架~~~

largeheadboy 說...

麥皮我鍾意杰啲,太稀冇咁好食架我覺得~
maymay 姐唔講粗口,我可以做證架~

maymay 說...

大頭哥巧有正義梘呀)))))))))

小彭 說...

我會減中午個餐, 不過最理想係同意粉意見一樣, 減晚餐囉, 會對身體好d~

丁丁 說...

May姨:

妳想試嗎??
妳會犧牲好多ga喎!!!

maymay 說...

小彭:
實情我中午果餐都減緊,外賣飯盒都一定要"小飯",而且都唔會食晒。
但晚餐一定唔減得,我習慣左食完晚飯就坐响梳化度唔郁,嘆生果同甜品&煲碟.......^^

丁丁:
係咪好似你咁,三餐都吃好杰嘅麥皮呀?
又真係好難捱呀呵~~

丁丁 說...

May姨:

咁妳早 & 午餐食吖,加飯素一齊食,好好味ga!!記得之後要飲大量水喎~

maymay 說...

丁丁:
午餐返緊工,吃唔到麥皮,外賣果d又超難食,暫時早餐吃住先啦~
原來要飲大量水架,我會記住,唔該晒你~^^