2009年6月4日星期四

02-06-2009 小學同學會@聚德軒~

吳老師送贈每人一罐夏威夷果仁~
















同學帶來畢業相片,找到我嗎?
















特價套餐,每位$165,另加一服務費,好味又抵食!
御品燉豬肺湯~
















菌汁焗乳籠蝦伴日本蕃薯~
















鮑汁海參天白菇~
















鮑汁花膠伴玉掌~
















紅寶瑤柱浸有機菜苗~
















上湯炒飯~
















蛋白蘆薈杏仁茶~
















千層糕~
















合時鮮果~









13 則留言:

丁丁 說...

wa.....小學同學會.....犀利喎!!!

我已經同小學 & 中學同學失哂聯絡lu....

lau2tang 說...

嘩!你呢排好忙喎~
兼肚滿腸肥添~
張逸東軒VIP咭到手了,原來可享有85折優惠,仲可以係任何Longham集團旗下食肆添!

maymay 說...

丁丁:
係呀,我個小學同學會年年都會食一次飯,好開心架,果晚講番童年往事,笑到大家肚孿呀!

劉鄧:
呢期真係肥左好多呀!
85折好勁喎,一於去食番次先啦~~

rempei 說...

請問你間小學係咪烹任的? 個個都好似您咁識食既~~~

Ellen老師 說...

直覺第2排第2個著運動衫~~

largeheadboy 說...

我就話係第一行右二~

supageti 說...

好難認喎,哈哈 ~

maymay 說...

薯嘜:
唔駛識烹飪都可以識食架,你冇睇美女廚房咩~^^

老師果然厲害,我都唔記得點解得我一個著運動衫~~

大頭:
失心瘋呀你,果個男仔黎架!

師姐:
開左估喇~^^

supageti 說...

我都覺得果個最似你。

你梗係記錯左果日上體育堂啦,大頭蝦!

maymay 說...

知我者莫若師姐啦~^^

ROY 說...

仲諗住估係由下數上第二行,左面第四個添......

largeheadboy 說...

嘿,乜網主係女仔嚟架?

maymay 說...

萊萊:
估錯晒呀!

largeheadboy:
請問邊位呀,我都唔識你架喎~~