2009年6月19日星期五

下一站是……

剛完成北海道遊記,心神又迅即跑到日本天空之上盤旋,今個秋天在那裏停留好呢,很多地方都想去啊,四國麵包超人館、江の島、日光、宇都宮、妻籠、馬籠、由布院、小布施、名古屋、伊勢、金澤、天橋立、青森、山形…………。

昨天在公司閒著,取出這本旅遊書,看了一會,竟然罕有地感覺納悶,無法灌進腦裏,看來今年不會到九州了!




18 則留言:

lau2tang 說...

我驚我地去完長野返黎,你又多一個心儀地方了~

supageti 說...

師妹一下 trip 究竟幾時唧?

maymay 說...

劉鄧:
邊個邊個去親邊度邊度都引C我架啦~~^^

師姐:
十一月呀~~

supageti 說...

我都應該係喎,或者可以約埋食餐飯,哈哈 ~~

Ellen老師 說...

分分鐘再去北海道喎~~

maymay 說...

師姐:今次去邊度呀?

老師:話唔埋喎真係~~^^

supageti 說...

晌屋企避暑囉,哈哈 ~ 我既意思係晌日本食呀 ~~

supageti 說...

不過我唔想去北海道喎 ~~~

ROY 說...

九州又真係晌各方面都失色左d......

largeheadboy 說...

咁不如去東京街,又或者京都大酒樓喇!

maymay 說...

師姐:
我係問你今次去日本邊度玩呀~~

萊萊:
九州除左由布院,冇乜邊度吸引我囉~~

大頭:
都好喎,咁近萊少,可以約佢飲杯茶食個包喎~~^^

supageti 說...

哈哈,老花呀~ 仲未決定,機位都未定。

rempei 說...

名古屋、伊勢+ 中山道吧,秋高氣爽!

maymay 說...

薯仔哥:
中山道即係邊度?

lau2tang 說...

中山道咪即係妻籠同馬籠囉~

maymay 說...

唔該劉鄧!

小彭 說...

作為一個九州fans, 我反而唔係咁鐘意由布院, 不過由布院溫泉d水真係幾好... 不過溫泉maymay又好似一般左喎(有無記錯呢?!). 無左直航福岡, 九州都係無埋一邊先啦!

maymay 說...

小彭:
溫泉對我黎講可有可無,以前跟團就例牌有得浸,依家因為交通問題,並非我考慮之首。
九州我覺得幾悶下,所以九八年去過之後,都冇再番兜lu~~