2009年6月16日星期二

金山的日與夜

星期六早上打完羽毛波,與一眾波友到佐敦金山海鮮酒家嘆茶,酒家位於商場七樓,由玻璃窗望向柏麗大道一段馬路,竟然有在札幌大通公園的感覺啊!

金山的點心雖然不及滿分,但份量十足,價格便宜,非常抵吃,午市椒絲腐乳炒通菜祗需$18。
















有人打波後手軟,鳳爪跌到電話上,認真失禮!
















午後在附近先來半場竹戰,六時半又回到金山,跟嫂嫂賀壽。
竹蔗茅根響螺湯{香濃可口}~
















燒鵝半隻{皮脆肉香}~
















雲英雞半隻{嫩滑有雞味}~
















蜜味金錢雞{甘甜香脆,一致好評}~
















豉油皇煎中蝦{這個我沒吃,聽說味道很好,蝦則普通}~
















豉汁涼瓜炒龍躉球(20両){涼瓜腍甜,龍躉球稍欠鮮度}~
















瑤柱扒芥菜膽{芥菜膽非常鮮嫩,瑤柱汁香濃}~
















砵酒焗脆鱔{份量很少,但非常美味}~
















砵酒焗美國桶蠔{蠔肉新鮮肥美,焗得香脆}~
















附送的渣喳材料甚少,味道可以~
















結帳才$1,162,但假日有時段限制,六時半入席,八時便要離座,有點趕忙。

10 則留言:

丁丁 說...

May姨:

以為妳去咗邊樹金山tim,hehe....
我都想試吓蜜味金錢雞,個名幾吸引吓~

lau2tang 說...

都叫你食炆頭腩架啦~
起碼多幾塊魚皮嘛~
蝦痴點解唔食蝦ge?

largeheadboy 說...

蛋固醇超標呀日日都食金錢雞!
哈哈,第二張相驟眼睇好似畀人斬咗隻手指呀~

maymay 說...

丁丁:
搵日去試下啦,真係好好味架!

劉鄧:
佢地話想食炒球呀,不過冇我地果日咁正囉~
八個人七隻蝦,終於冇份食!

大頭:
實在太好味吖嘛~~
咪就係你話戒賭斬左落黎果隻囉~^o^

lau2tang 說...

八個人七隻蝦,嘻嘻!下次你叫我去,我實留番俾你食~

naruto 說...

全肥膩,胆固醇超標都唔剩止金錢雞,炸蠔,炸鱔,煎?蝦,仲要燒鵝同雞,有無食皮?快講

做多多運動都side gas

supageti 說...

金山好似我細細個就聽過佢個名喇,嘻嘻 ~~

鳴門:算罷啦,人生有幾多個十年吖?哈哈 ~~~

maymay 說...

劉鄧:
係啦,早知帶埋你去啦~~

naruto:
出得黎行,豁晒出去啦,哈哈!
不過冇食雞皮喎,鵝皮就有,hehe~~

師姐:
轉行賣廣告牙?

丁丁 說...

May姨:

我 & 細細兩丁友食得d乜,搵日約埋妳,99 & 霞姨去食就差唔多...hehe(好衰咁)....
順便聚聚嘛!!!

maymay 說...

丁丁:
好呀,隨時奉陪~^^