2009年6月21日星期日

今日做過乜

8:00-10:00 打羽毛球
10:00 大哈樂食早餐&吹水唔抹嘴
11:00 街市買栗子,超市買豬展
11:40 用真空煲煲湯
12:30 一身臭汗,沖番個靚涼
12:45 睇報紙
13:30 食糭做午餐(隻糭老闆送嘅)
14:30-15:30 午睡
16:00 落街市買餸
16:45 睇旅遊雜誌
17:30 煮飯仔
18:30 食晚飯
19:00 嘆梅酒,食生果
19:30 煲碟{天水圍的日與夜(上半場)}
20:30 洗碗
21:00 沖涼
21:30 睇電視
22:30 上網
23:20 寫卜
預計24:00瞓覺


是日晚餐:
牛肝菌焗飯{唔記得影相} ~















麵醬茄子炆桂花魚{亞安話非常好味}~













































清補涼栗子黨參煲豬展湯{十分香濃}~

23 則留言:

largeheadboy 說...

很愉快的一天啊!
不過點解要買兩次餸嘅?

supageti 說...

炆得咁乾既?我超懶,通常只煮一碟餸 ~~ :P

尋晚食左沖繩午餐肉,但覺得味道好似淡左少少,仲有,明明索乾先煎,唔知點解仲係一路煎一路彈油,彈到成個廚房都係 ~~~

maymay 說...

大頭:
因為朝早未諗到食乜餸吖嘛,瞓醒一覺就靈感就黎嘞~^^

師姐:
d汁响碟底度,不過如果再多少少就更好,下次會整豉汁涼瓜煮魚~^^

我就係鍾意沖繩午餐肉冇咁鹹同冇咁肥,我煎又唔冇乜油走出黎喎,點解呢?!

supageti 說...

走出黎既係水份所以至會彈油,彈到四維都係,仲勁過無抹水就煎魚 ~~~

maymay 說...

典解會咁架呢,我煎過幾次都冇彈油喎,仲乾到差幾乎想落油去煎添~~

lau2tang 說...

個時間表咁似啲明星run down嘅?!
我好少買一條條嘅魚黎使炆餸,下次試吓先~

maymay 說...

劉鄧:
我都係第一次炆游水桂花魚,用鹽醃一陣再煎煎佢先炆,非常咁好食!

supageti 說...

我都未試過煎午餐肉會俾油彈到。

星期六放學之後同 husband 晌大埔墟食左份涼瓜炆倉魚套餐 ($38 連白飯例湯),都幾好味。

Ellen老師 說...

哇~~~師姐新造型

supageti 說...

老師:夏天到,跟埋你換季,嘻嘻 ~~~

largeheadboy 說...

啲牛肝菌就咁放落啲飯就得架嗱?
我今晚試下用鮮冬菇先~

supageti 說...

帥哥:鮮冬菇唔多啱 key 喎 ~~~

lau2tang 說...

帥哥,
你今晚會煮飯先講啦!
口旱旱~

maymay 說...

帥哥:
鮮冬茹唔夠香,又會出水,唔蒸得飯架,用乾嘅冬茹啦~
牛肝菌用水沖洗乾淨,浸15分鐘,剪細,連水一起加入米內,再加少許鹽、生抽、油煮熟便可。
(浸菇的水底部有沙的不要,生抽和油則隨意)

丁丁 說...

wa....充實的一天喎....
唔好食咁多桂花魚呀,好多激素架~

maymay 說...

帥哥:
你仲著緊企領衫喎,熱唔熱呀?^^

丁丁:
仲話充實?其實除左煮餐飯,乜都冇做過,懶過隻乜呀,哈哈~~
放心,我好少食桂花魚架,久不久一次咋~
其實依家呢樣又話有乜,果樣又話有物,真係唔知吃乜好呀~~>_<

supageti 說...

食養魚唔安全,食野生魚又唔環保,煩!哈哈 ~~~

聽講「生態魚場」養果啲魚係安全既,不過唔係周圍有得賣 ~~~

maymay 說...

師姐:
一田超市都有優質魚賣架,不過品種甚少~~

largeheadboy 說...

今晚都係煮意粉~

我都除埋喇!^^

maymay 說...

帥哥:
做乜著件底衫,冇眼睇呀~~~

largeheadboy 說...

你夠着住件睡衣咯~

naruto 說...

咦!睇完時間表,原來。。。

今日便秘

maymay 說...

大頭:
我果件係晚禮服黎架,鄉下仔~~

naruto:
放心,八點前已經辦完大事喇。