2009年6月25日星期四

香茅豬扒

向來對越南菜並不熱衷,最愛祗有香茅牛肉濛粉、香茅豬扒及香茅雞翼,有天在家做過一次香茅煎豬扒,非常成功,昨晚再下一城,同樣美味。

飯後一邊喝著白桃酒,一邊欣賞{機動部隊之同袍},正呀!

先將豬扒剁鬆,加入調味及切碎香茅醃過夜~































買新鮮香茅時,售貨員教我記得放入香茅同煎會更香~































別緻中空玻璃杯乃四姊所贈,岡山白桃妃是姨甥Carmen及Jenny贈送,非常感謝!

18 則留言:

supageti 說...

好嘆 ~ 好嘆 ~~~ ^^

小彭 說...

今晚食左百里香豬扒, 不過我屋企係無酒飲. 晌屋企時又好乖, 唔飲酒. ^^

ROY 說...

好似好簡單咁喎~
唔用鹿兒島黑豚扒整?

lau2tang 說...

講開酒,你送嗰枝日本桃酒,仲係我個酒窖,幾時一齊飲埋佢?

maymay 說...

師姐:
記唔記得你送過一枝白桃妃俾我?

小彭:
百里香係咪用黎醃羊扒果隻?
搵日同你隊番杯吖~^^

萊萊:
其實真係好簡單架咋,最緊要豬扒夠腍同有肉味就掂架喇~
果間超市冇黑豚賣架,下次去一田買先~

maymay 說...

劉鄧:
果枝係柚子酒黎架,做乜唔同明哥飲番杯唧~

largeheadboy 說...

好簡單咁喎
搵日放假都要煮返兩味~

maymay 說...

帥哥:
你日日都'欄'街,聽住先啦~~

supageti 說...

梗記得啦,我屋企都有一枝。

rempei 說...

咪咁爛飲啦~~

maymay 說...

師姐:
做乜唔飲左佢?
通常我屋企冇乜隔夜食物,除左調味料,哈哈~~

薯仔哥:
俾我扮下勁啦,hehe~~

實情我酒量好淺,淨係飲到啤酒同果汁酒,呢隻白桃妃有16度,已經係我嘅極限,"掘爛地"同"威樹紀"果d唔駛預我~^^

lau2tang 說...

我老公的飲酒quota,俾佢亞爸用晒,所以,佢唔係好飲得,同飲一啖都會面紅!

maymay 說...

劉鄧:
果支柚子酒得8度咋,飲一小杯唔會醉架,諗起都流口水呀~~^^

lau2tang 說...

揀日我地隊咗佢~

maymay 說...

好呀~^^

丁丁 說...

睇見都想食,搵日我都要試吓整先!!!

supageti 說...

我地晌屋企好少飲酒,除非有 celebration,買埋買埋都多數係送俾人。

maymay 說...

丁丁:
香茅再切細d應該會更入味~

師姐:
為他人作嫁衣裳啊~^^