2009年6月4日星期四

01-06-2009 預祝哥哥生日@哥哥家

生日快樂!(今天才是正日)~
















風水擺設~
































豬包最愛看街及偷飲{風水}~
















有酒飲,又有鮑魚食~

















15 則留言:

丁丁 說...

今次冇梅酒飲ge...hehe....

maymay 說...

我送左一枝梅酒同一枝柚子酒俾舅父,不過佢話飲左佢果d先喎~~

rempei 說...

我今個月都牛一喎~~

Ellen老師 說...

わたしも

largeheadboy 說...

maymay 哥哥屋企個 view 一定好得啊~

ken 哥牛一?要慶祝一下喎,不過要攞身分證出嚟證實一下喎!

supageti 說...

我知薯 mug 幾時生日嫁 ~~

帥哥幾時攞身分證出黎證實過自己生日呀又?

rempei 說...

嗱嗱嗱~~意粉證明我無吹牛喇~~

老師咁啱都係呢個月? 祝您健康快樂喎

largeheadboy 說...

駛唔駛去麥當當開 party?

我又唔係今個月生日,唔駛出示身分證住~ ^^

maymay 說...

祝薯嘜同老師生日快樂!
去老麥度開party都好喎,我想吃足三両呀~^^

大頭:
你娘家唔係呢個方向咩?可以睇煙花架~~

supageti 說...

足三両都幾好食嫁 ~~ ^^

supageti 說...

俾你挑起條筋,今晚食左個足三両做晚餐,嘻嘻 ~~~

largeheadboy 說...

娘家望後山,剩係得樹囉~

師姐,足三両唔健康喎!

maymay 說...

師姐:
放肆呀你!
不過我今日都食左,hehe~~

大頭:
望山應該係向南,冇咁熱,亞哥屋企個廳西斜,下晝好曬架~
足三両真係唔多健康,食埋今次唔食喇~^^

supageti 說...

依兩個禮拜我要休息,儘情放縱自己,哈哈。

maymay 說...

師姐:
你咪亂黎呀,醫師鬧架~~