2009年7月4日星期六

小禮物

今天外出回家,踏入門口便收到亞安送我這份小禮物,明天打球會否更強勁呢?













11 則留言:

Ellen老師 說...

今晚飲飽食醉,明天打波呢~~~~有DDDD難度

supageti 說...

唔小喎 ~~ 哈哈 ~~

lau2tang 說...

你就好啦~
我就要自己出馬先有新拍~
真係同人唔同命~

largeheadboy 說...

呢塊就係唔知乜嘢金屬千幾蚊嘅球拍呀?
下次借嚟“亨”下我個頭先~

ROY 說...

乜野納米拍丫嘛~
千幾蚊塊唔打得都嚇得啦~

lau2tang 說...

今日打波係咪真係勁咗?

maymay 說...

老師:
我成日都飲飽食醉,跟住第二朝打波架啦,茅難度喎~^^

師姐:
好小架咋~~

劉鄧:
咁你買左新拍未?

大頭:
係納米唔係金屬呀~
你唔駛自"亨"吖,呢d野等我黎啦~~^o^

萊萊:
邊駛咁貴呀~~

劉鄧:
真係勁d喎,hehe~~

rempei 說...

超級丹都好似用呢塊嗰喎~~~

maymay 說...

薯嘜:
係咪真架,納米有好多model架喎,
如果佢又係用呢隻,咁,我會唔會成為超級may呢,哈哈~~~

lau2tang 說...

超級May,
星期六咪知囉~

maymay 說...

劉鄧:
一於同你鍊過~^^