2009年6月27日星期六

牛肝菌焗飯

今晚又煮了香噴噴的牛肝菌焗飯,如果用上日本米,應該會更加好吃!
牛肝菌洗淨,用水浸15分鐘後剪細~































米清洗後的水不要,加入牛肝菌、浸菌的水及鹽同煮~































吃時可隨意拌入生抽及橄欖油~

















飯後吃了既新鮮又大粒的車厘子~

8 則留言:

largeheadboy 說...

謝謝 maymay 詳盡介紹!呢幾日應該會煮一次。不過我覺得佢聞落好似好似我以前用過的貓糧~

今晚用咗煮雞,都唔錯~

Ellen老師 說...

貓糧....唔係化

supageti 說...

我諗 ~~ 唔駛煮餸都得啦 ~~~

我今晚食士多啤梨。^^

maymay 說...

大頭:
咁快就煮左雞,邊個煮?點煮?
我仲未用黎炒過雞喎,不過就有諗過加雞肉做煲仔飯囉~

老師:
咪理佢啦~~

師姐:
係呀,加少少豉油食,真係唔駛餸都得架~
呢期美國長柄士多啤梨又平又靚,大昌賣嘅品種靚過百齋同惠安架~

rempei 說...

D飯似乎削左少少喎~~

supageti 說...

搶答:師妹鍾意食軟飯嫁,嘻嘻 ~~

maymay 說...

都係師姐了解我,d帥哥真係.....

rempei 說...

哦~~原來係咁~~哈哈