2009年6月8日星期一

失心瘋@惠比壽

我想我是失心瘋了,七十八元怎可能妄想有碗好吃的{特上魚生飯}!之後回到公司,整個下午都害怕肚子會作動!

前天趕緊跑到壽司德作心理治療!

午市套餐,$78另加一小費~

































飯是又乾又凍,蝦是腥的,吃到這裏已無法吃下去~

















總算有樣好吃的~

9 則留言:

largeheadboy 說...

唔係吖,你未搞亂碗飯個樣都 ok 架!

supageti 說...

無眼睇 ~~~

maymay 說...

大頭:
初初見碗飯果時都未知死呀,一食啖飯就知"賴野"!

師姐:
現場仲慘不忍睹呀!
有些剌身給我吐了出來呀!

rempei 說...

哎吔~~你見間舖得你同對面那位叔叔,就應該知訂啦~~

丁丁 說...

may姨:

好彩妳肚仔冇事咋~

maymay 說...

薯嘜:
呢間野好大架,仲有其他客未入鏡呀~
我見個壽司吧d剌身又似模似樣呢,俾佢欺騙到添!

丁丁:
係囉,嚇得我吖,幾驚呀!

lau2tang 說...

啱啱去完日本返黎,好多時都會失心瘋架,好正常啫~
亞邊個咪又係一見到北海道三個字,就嗱嗱淋走去俾三十蚊試件蛋治~哈哈~

ROY 說...

maymay姐, 你食開北海道既魚生飯, 點會對依d港式野擺得落口丫, 真係......

maymay 說...

劉鄧:
亞邊個件蛋治,計起上黎仲貴過我個飯,我果碗話晒都叫做有剌身喎,失心瘋過我呀,呵呵~~

萊萊:
我要求好低架咋,不過呢間野仲低過我呀,撞鬼佢~~