2009年6月24日星期三

誰之過

星期日那天到街市買餸,未到入口已聽到如雷的吵鬧聲,原來有個中年男人正兇神惡煞地,用不堪入耳的粗言穢語辱罵一位老婦。

內容謂老婦行路踫撞到他的一對年幼子女(年約三、四歲),老婦委屈地說自已年事已高,走路不穩,自身難保,那裏會故意踫撞小孩,男人帶著兩小孩邊走邊罵,小女孩突然回頭瞪著老婦,並拋下一句“黐X線”,我的心頓時涼了一截,不禁搖頭慨嘆!

11 則留言:

ROY 說...

唔係化,三、四歲會講"黐X線"!?
咁個老豆有乜反應?

maymay 說...

萊萊:
就係咁細至嚇親我,仲細過我d姨甥孫呀~
d咁嘅老豆會有乜反應吖,咪各有各鬧囉,睇怕响屋企都係用粗口溝通架啦!

Ellen老師 說...

呢個年代,好少事啫!
光天化日,公然索K都係咁啦!
世界變啦~~~~~~~~~~~

lau2tang 說...

唔識教就唔好生!所以,我成日都話要父母考牌,唔合格就唔淮生。
呢啲細佬第日幾叻都無用~

supageti 說...

依啲老豆點教得出叻既細路吖 ~ 唔學壞都執身彩啦 ~~

maymay 說...

老師:
你都見怪不怪呀呵~~
你學校果個紋身亞爸仲有冇黎煩你地呀?

劉鄧、師姐:
跟住呢d老豆,邊有好人做吖!

largeheadboy 說...

三四歲嗰陣我諗我都仲未好識講嘢~

maymay 說...

帥哥:
三歲定八十,你依家都唔係好識講野咋喎,呵呵~~

丁丁 說...

所以父母d言行對仔女會有好大影響~
我都努力學習中~

rempei 說...

所以我唔敢生細路,自已唔識教,無謂累己累人

maymay 說...

丁丁:
順其自然啦,唔好過份呵護就得喇~~

薯仔哥:
我自已就因為愛自由,所以唔生。
同埋我諗做我仔女會好辛苦,我會唔准乜唔准物,唔識諗嘅最終會變成反叛!