2009年6月6日星期六

大圍的月光


昨晚過馬路時抬頭便看見這個景色,立即拍下~

14 則留言:

丁丁 說...

頭先我係街都見個月光都又圓又大呀!!!

supageti 說...

聽晚係十五應該仲靚呀 ~~ ^^

supageti 說...

頭先搭火車番大埔,個月光一路陪住我,感覺好幸福啊!

maymay 說...

丁丁、師姐:
前晚個月光都未圓得晒,但係就好大好光,我都同亞安講話應該係舊曆十三,返屋企睇下日曆,原來真係十三呢~^^

今日係十五,肯定好靚啊!

supageti 說...

但今日天色唔多好,唔知睇唔睇到。

maymay 說...

師姐:
唔緊要,睇唔到咪初一再睇過囉~^^

lau2tang 說...

Maymay,
你想笑死我咩!
初一有月光架咩?

maymay 說...

哈哈,記錯左初一十五食齋添~~

supageti 說...

依家我更加肯定你係記錯左果日要上體育堂,哈哈哈!

maymay 說...

師姐:
三歲定八十,我成世人都咁懵架~^^

largeheadboy 說...

打牌又唔見你咁懵~

maymay 說...

大頭:
果日响萊少屋企輸晒d錢俾你啦,仲唔算懵咩~~

lau2tang 說...

我証明無輸哂,都仲有車錢返屋企~
而另外嗰位帥哥我就唔係咁清楚囉~

maymay 說...

劉鄧:
依家打牌輸晒錢都冇所謂架,有八達燶就番到屋企架喇~^^