2008年8月31日星期日

{莉莎}的最後一夜

哥哥朋友開設的餐廳,因某些無奈的問題,迫不得矣要將一半舖面結束,餘下一半由明天起暫時關閉,裝修過後才能繼續營業,我們幾兄姊妹一行十人,昨晚專誠前往捧場,為{事頭婆}打氣,希望她捲土重來後,生意更加興隆!

木瓜雪耳煲豬踭鳯爪(真材實料)~

















西式羅宋湯(味道一流)~
















海蝦鮮果沙律(每人足有兩碟)~
































鹽焗雞~
















清蒸游水青衣~

































酥炸百花釀小唐菜卷~
















避風塘鱔卷~














薑葱焗蠔~














蒜子上湯浸莧菜~














涼瓜炒蛋~



19 則留言:

Wordy 說...

又中又西既?係咪熟人,所以碟碟都咁靚?

睇完都知道呢餐又飽又和味

largeheadboy 說...

魚魚好慘啊,隻眼反晒~~
下次帶我地去試吓囉!

maymay 說...

wordy:
呢間本來就係一間又中又西嘅茶餐廳黎架,我地同佢熟,所以次次都預訂大蝦沙律,其他客人可以可以訂就唔清楚喇~
如果當日有[好魚]都會推介俾我地,而且仲收得好平架~

大頭:
人[屎]左都反眼啦~ ^o^
好呀,不過要三個月後喎~

Ellen老師 說...

過得maymay關,應該好野!

supageti 說...

d 青衣個樣好卡娃兒,所以我唔會食佢嫁。

maymay 說...

老師:我係[食塵]唔係[食神],我話好食即係唔好食,我話唔好食即係好食,妳又俾我呃到lu,哈哈哈~~

師姐:就係卡娃兒先好食呢,hehe~

lau2tang 說...

好想試嗰個避風塘鱔卷!
Maymay,
你講嘢咁深我唔明添~

maymay 說...

劉鄧:
等佢裝修完帶你地去試下,不過冇亞哥一齊唔知有冇咁正架~
駛乜明吖,空即是色,色即是空,講左等如冇講囉~ ^o^

supageti 說...

師妹似乎有 d 失常 ~ 哈哈 ~

maymay 說...

^o^ ^o^

匿名 說...

樣樣都好似好好味喎... 隻雞都好精靈呀! ^^

supageti 說...

唔係化 ~~ 哈哈哈 ~~

maymay 說...

小彭:精唔精靈得過條死魚呀吓?

匿名 說...

人地都結一半業, 你地有沒有比錢食這餐 ?

maymay 說...

galaxy:梗係有啦,我地又點會吃霸王餐呢~~

匿名 說...

賣相好惦!做唔住係咪貴租呀?

maymay 說...

rempei:
唔止賣相掂,仲好味過好多酒樓架~
就係做得住先慘,因為兩間舖唔同業主,其中一個業主唔續租俾佢,迫住要結束一間囉!

supageti 說...

Um ~ 師妹話好食即係唔好食喎 ~ 哈哈 ~

maymay 說...

師姐:我今日正常番喇~~ ^_^