2008年9月3日星期三

杜仲茶

自上次身體檢查驗出「膽固醇過高」,醫生叮囑戒吃高卡路里食物,可是美食當前,饞咀maymay如何能忍,乖了沒一星期,又再依然故我。

其實深知這樣不是辦法,想起從前曾經看過關於{杜仲茶}的書本,說杜仲茶不含咖啡因,無副作用,且具有多種天然物質~水份、蛋白質、維他命C、脂肪、纖維、糖類、單寧、磷、鐵、鈣、鎂、鈉、鉀、鋅及果膠,能促進血液循環、強健骨骼及肌肉、降血壓、降膽固醇等等,故現在嘗試每天喝一至兩包,看看三個月後可有見效,如失敗了才再「徹底」戒口吧。


杜仲茶包~



















成份分析表~

10 則留言:

supageti 說...

一定要戒口嫁,師妹 ~

Ellen老師 說...

忠言係逆耳啦!

maymay 說...

戒緊喇,不過[有時]唔聽話囉~

有朋友飲左杜仲茶都降到血壓,所以我都做下白老鼠先~^_^

lau2tang 說...

你咁都得?!

匿名 說...

maymay, 仲有牛蒡茶, (白背)木耳水... 你想試D咩呀?

你呢D咁"輕KEN", 落公園急步行半個鐘, 一星期兩至三次, OK架喇啦! 戒口就... 戒(食少d)內臟, 魷魚墨魚, 蛋黃同家禽D皮就得啦.

largeheadboy 說...

得閒放縱吓都要嘅,不過就適可而止喇~~

maymay 說...

劉鄧:嘻嘻,試下啫,戒口好慘架~

小彭:其實白背木耳水我好多時都有飲,妳講果d野我唔係成日食,响屋企食飯都好清淡,七月前個個禮拜都有做運動。可能因為年紀大,新陳代謝慢,消化唔到膽固醇呀!>_<

大頭哥:知道喇~~

匿名 說...

「戒口好慘架~」......如果唔係到第日要食藥仲慘呀 !
杜仲好野黎嫁。

maymay 說...

galaxy:
知道,我會乖d架喇,我都驚塞血管呀!
杜仲真係[寶]黎,但係要煲好麻煩,所以我就選擇較方便嘅杜仲茶囉~
你都識貨喎,叻!

匿名 說...

其實我都要食清d,不過美食言前,問你點忍?