2008年8月20日星期三

童心未泯

有天偕亞安到鼎泰豐吃飯,飯後在商場見有麵包超人扭蛋機,跟店員換了多個五元硬幣,扭起蛋來。

可是硬幣換完又換,總是扭不到最想要的主角{麵包},出來的不是細菌小子便是毒菌妹妹,向店員查詢是否可以購買,終於以超出扭蛋價錢的五十及壹佰五十個巴仙,才換到心愛的麵包,虧本啊,下次還是乾脆用現金買好了!

扭回來的麵包蛋~

















上鍊後會走~
















可愛磁石~

14 則留言:

supageti 說...

師妹:當人見到心頭好一定會發晒癲 ~ 哈哈 ~

maymay 說...

師姐:係咪好似妳買郵票咁呀~^_^

lau2tang 說...

我都見過有啲人見到啲可愛貓仔雙眼會發光。

maymay 說...

劉鄧:邊d人呀?團友e牙?^o^

largeheadboy 說...

原來成串可以郁得架!唔知仲有冇得扭呢?

maymay 說...

大頭:扭唔過呀,買把啦~

supageti 說...

意粉唔係咩郵票都鍾意嫁。應該話:好似團友 E 見到 MIMI 咁牙 ~ ^^

匿名 說...

其實 ... Yahoo拍賣間唔時都有得買 ......

lau2tang 說...

唔知呢,就請自行對號入座好了!

maymay 說...

師姐:其實我都要收手喇,冇地方擺lu~~

lala:拍賣呢家野我唔啱呢~

劉鄧:已經對左啦,哈哈~~

Ellen老師 說...

1人有1個心頭好

匿名 說...

早幾日去買叮噹口水肩,見麵包咁得意都買埋~

匿名 說...

我家個雪櫃面都係貼到滿哂~~

maymay 說...

老師:嘻嘻,大家咁話~~

B朗爸:麵包梗係得意過叮噹啦,呵呵!

rempei:我已經掉左好多喇,你嘅心頭好係乜呀?