2008年8月29日星期五

手信~百收不厭

謝謝亞明、老師、小彭~

















亞明的手信做了今日晚餐~

















如上之左及右~
(右面的拉麵梘水味較重,但鹽味湯底較合我意)


大圍{漢年}鹽焗雞及唐生菜~


菜遠鹽焗雞湯拉麵 (正!)~

12 則留言:

匿名 說...

唔好客氣啦!
我今日午餐都想食鹽焗雞, 不過真係太熱, 結果無去到.

maymay 說...

小彭:
熊仔可愛,多謝妳呀!
今日隻雞好好食,不過漢年d雞有時都好[鞋]架~

supageti 說...

啲雞咪浸到淋晒囉 ~

Ellen老師 說...

2樽有咩分別~~

maymay 說...

師姐:唔會架,放幾件落去,d湯仲香呀~

老師:綠色蓋果樽柚子味濃d,黃色那樽冇咁香,但又聞唔出仲有乜野味,尋日唔記得加落麵度試,遲d食左再話妳知~

maymay 說...

妳地兩個咁夜都未瞓嘅!
我十點幾就瞓左lu~

supageti 說...

十點幾我都未番到屋企喎,最近好多野搞,晚晚都好夜瞓 ~ @_@

殺科嗱?咁早瞓。

maymay 說...

師姐:就快喇,依家爭老細拍板咋~

largeheadboy 說...

菜遠鹽焗雞湯拉麵好吸引啊!最衰屋企附近沒有見得人的燒味鋪喇,唔係就可以有樣學樣。

匿名 說...

我尋晚都淥左阿明送既鹽帝王,巧味道~

匿名 說...

漢年時得時唔得啦! 我多數食碟頭飯, 獨沽一味雞飯, 有一半以上機會係有脾! ^^

maymay 說...

大頭:煎香H牌午餐肉,再加兩條菜都一樣咁好味啫~

b朗爸:有冇加d乜野餸咁呀?

小彭:係囉,就係得得地咁囉,有時仲超咸架,不過勝在夠雞味~