2008年8月25日星期一

即將煞科

秘撈工作經一輪勞力,現已接近完成階段,從此毋需再捱更抵夜,有覺好瞓矣。

星期天早上吃過早餐後,先用真空煲煲個{清補涼冬瓜豬展湯},繼而往髮型屋整理一下那又長又乾的煩惱絲,隨後吃了個上級牛肉定食,彌補一下周未那頓午飯的{空虛}。


買點東西後便回家做了簡單的晚飯,精彩美食在後頭,飯後喝著甘甜的鹿兒島產梅酒、吃士多啤梨及白桃啫喱,邊欣賞奧運閉幕禮,祗可惜不太精彩,有點兒失望,但仍為中國奪得五十一面金牌而高興!


秘密工作~
















{百佳咖啡店}上級牛肉定食~















鹿兒島五代梅酒~






















白桃啫喱~















































從今天起,又要為秋遊做功課了~

12 則留言:

supageti 說...

戒口之餘,有時都要放縱下 ~

largeheadboy 說...

就係呢個食唔飽的牛丼呀?
發達喇,有大把閒錢去旅行喇
我都好想去京都呀!

lau2tang 說...

總算忙完了,恭喜你!
而我卻開始進入繁忙工作周期,唉!

maymay 說...

師姐:我係經常放縱自已,嘻嘻~

大頭:就係呢個囉,得幾片牛肉,唔夠喉,今日又填滿空虛喇,呵呵!
大頭哥,我呢d係血汗錢黎,唔係閒錢,好辛苦先賺到架!

劉鄧:咁妳要揾d娛樂放鬆下至得呀~~

匿名 說...

話時話,香港好似無邊度食牛肉飯係正個噃~~

Ellen老師 說...

kitty好味嗎?

maymay 說...

rempei:呢碗牛肉飯ok架,牛肉好有牛味,係少左d囉~

老師:都幾好味,仲有一片桃肉添~

匿名 說...

我都有買呢款啫喱番黎,不過都係香港買到個隻好味.

maymay 說...

lala:妳响香港買果隻係乜牌子呀?都係kitty momo?

匿名 說...

香港買到個隻唔係Kitty momo,$14有一開二momo個隻,好多日本超市同$10店都有.

匿名 說...

個桃嘅shape好正呀

maymay 說...

naruto:係呀,好[豐滿]架~ ^o^