2008年8月27日星期三

填補空虛

繼上周末吃了個不知肉味的牛扒午餐之後,一直心有不甘,幸好這兩天的午餐都不錯,加上今晚利苑飯後甜品,足以完全填補空虛,滿足矣!

星期二午餐@Pokka Cafe
羊扒拼龍脷柳
羊扒鮮嫩、魚柳煎的香口、配菜豐富 (部份在羊扒下沒上鏡)~

百佳蒸溜咖啡 (品質的保證)~

星期三午餐@鼎泰豐
炸醬拌麵 (最愛這種麵質,但份量略細)~

排骨炒飯 (飯炒得不錯,份量亦大,唯排骨不夠香酥)~

蒜茸油麥菜 (香嫩)~

涼拌青瓜 (新鮮爽脆又多汁)~

星期三晚飯@利苑
仙草粉葛豬展湯 (火喉十足)~

砵酒焗加拿大石蠔 (鮮嫩多汁,入口溶化)~

蔥爆豆豉雞 (雞肉入味)~

彩椒薑芽炒牛柳 (酸薑配牛柳,可減油膩)~

栗茸西米焗布甸 (maymay至愛)~



12 則留言:

supageti 說...

嘩嘩嘩 ~ 真係好放緃呀!

largeheadboy 說...

好食運啊!
鼎泰豐碟排骨炒飯咁太碟嘅?下次要試呀!

Ellen老師 說...

唔駛返工呀?午餐都咁豐富呀!

maymay 說...

師姐:嘻嘻,食緊解藥呀我~

大頭:排骨飯份量足,啱你,我就鍾意炸醬拌麵同紅燒牛肉麵多d~

老師:要呀,星期二去銀行辦事,順路在旺角pokka食飯囉。星期三老公放假,約左在{老鼎}吃啫~^^

匿名 說...

好夠豪呀您~~

maymay 說...

rempei:我平日食飯盒架咋,俾我久唔久豪下啦~ ^_^

匿名 說...

昨晚我們也在利苑吃晚飯,也喝了那個仙草湯和吃了豆豉雞呢^_^

maymay 說...

歐巴桑:吓~咁啱!咁你地坐左邊張枱呀?幾點鐘呀?可能我响你身邊行過都唔定喎~

歡迎光臨呀!

supageti 說...

搵日都要去利苑歎番碗靚湯至得。

maymay 說...

師姐:我又去~~

largeheadboy 說...

我又要去~~

匿名 說...

我都要去~