2008年8月14日星期四

良朋共聚

基哥愛女從英國學校放暑假回來,昨日專程到中環鏞記,買來名物明爐燒鵝及酸羗皮蛋,晚上一家三口帶同住在日本台場的好友Jessie,到maymay家吃晚飯。

我這幾次遊日本,都有隨身帶著Jessie在日本的電話號碼,以備求救之用,但見面還是第一次,一位健談又好酒量的女士,大家把酒言歡,一見如故,全沒陌生感覺。Jessie丈夫是日本人,問她日常在家做飯,是煮日本料理還是煮中國料理,她說兩者都有,如做日本料理那頓飯,每款餸菜都是精精緻緻的,款式之多,笑言洗碗碟都洗到手軟呢。

這頓晚飯除了燒鵝、皮蛋外,還有白灼黃腳九節蝦、牛肉炒草菇珍珠筍、糖醋排骨及灼菜心,飲品有柚子酒、啤酒、可樂及綠茶,飯後果是車厘子,餘慶節目則欠奉,因為翌日還要上班哩。

跟基哥一家相識十載,今次還是首次在我家吃飯,實在非常高興,可是,我又再次忘記拍下飯聚的歡樂時光,祗在尾聲時影了數張大合照,還要由基哥提出呢,這個主人家是否飲醉了!

喝光了的柚子酒~






















鏞記皮蛋(可存放一個月,慢慢吃)~

















基哥贈送Jenny's曲奇餅(非常漂亮的盒子)~

22 則留言:

匿名 說...

點解唔係拎d白桃雪糕出黎招呼朋友架?! ^^

supageti 說...

尋日無番工咩?整咁多野?

largeheadboy 說...

咁你尋日屋企一定好熱鬧好開心了!
樽柚子酒真係唔覺有酒味。

maymay 說...

小彭:
佢地七點幾先黎到,煮得黎食得黎都十點幾,唔好話雪糕,我留左幾粒'珍貴'花畑牧場牛奶糖,都唔記得攞俾人食呀,我高興到乜都唔記得晒啦~~

師姐:
就係有番工先咁呢hea,慚愧呀,其實得排骨同菜心係我整,蝦同牛肉都係基嫂用冰袋裝黎在我家煮架,妳話佢地係咪好細心吖,超級好人呀!

maymay 說...

大頭:
尋日真係好開心呀,仲隊左好多酒呀,如果出街就又冇咁温馨啊~
柚子酒酒精祗有8度,啱晒我呢d酒量淺嘅人啦~

匿名 說...

同系列o既桃酒好kun!

maymay 說...

娜娜:咁下次同妳隊支桃酒吖~ ^_^

supageti 說...

師妹其實好有心,我起碼十年無招呼任何人番屋企 ~

匿名 說...

係喎,屋企支桃酒飲左一半左播~

maymay 說...

師姐:
去邊家都一樣啫,冇所謂啦~
我讀書果陣成日帶朋友番屋企架,依家屋企細,亞安返早班要早瞓,所以好少請朋友來吃晚飯lu~

萊b爸:
下次帶出黎飲埋佢囉~^^

匿名 說...

桃酒, 真係要試下... 正!

supageti 說...

以前好鍾意又好 enjoy 整野一班人一齊食,依家無咁既精力,可能係 quota 用晒,哈哈 ~

maymay 說...

小彭:
似乎桃酒較多人鍾意,但我就鍾情柚子酒囉~

師姐:
講到精力我都唔好得妳幾多,依家都冇乜喇!
反而我d家姐亞哥亞嫂就仲係精力充沛,令人羨慕呀~

supageti 說...

桃酒柚子酒我都有,搵日一齊乾左佢 ~~ ^o^

largeheadboy 說...

好呀,你地出酒,我就出命!^t^

maymay 說...

師姐、大頭:
一於咁話~~

匿名 說...

好~ 一於一齊去師姐屋企度隊酒~~

一田遲幾日有日本酒展,有特價~

maymay 說...

萊b爸:一田減價,你係咪買多幾枝酒同我地隊先?

largeheadboy 說...

我有一田買 $100 平 $10 的Q 旁邊呀!

largeheadboy 說...

冇個“邊”字呀~~

maymay 說...

大頭:係咪即係九折Q旁呀?下次帶埋出黎啦~

largeheadboy 說...

好呀!^^