2008年8月5日星期二

它來自北海道

住家男一家遊罷北海道,甫下機翌日便專程{趕來}我家{送禮},為的是速遞那又香又滑、賞味期限即屆的小樽LeTAO焦糖牛乳布丁!

短短數小時,吃頓晚飯,看看照片,談談自駕遊的趣事及驚險事,還有那大排長龍,跟當地人爭購的{
十勝花畑牧場手造焦糖牛乳軟糖}事件,實在令人意猶未盡,下次假期咱們相約飲茶再傾過!

非常多謝手信,每一樣我們都好喜愛啊!



















入口即溶,從未試過的超軟滑感覺,令人一吃難忘~

































又香又滑,下次要在小樽吃~



可愛的麵包掛袋玩意~



遇熱變色~

14 則留言:

Ellen老師 說...

麵包係用黎做咩~~

supageti 說...

小樽樽好可愛呀!

largeheadboy 說...

咦,呢個牧場我去過喎!(有冇睇過我個遊記呀?)不過我就完全唔知道有牛奶糖呢回事啊!

maymay 說...

老師:
要黎裝飾囉,係噹噹黎架,搖佢會响架~

師姐:
好可愛呀,食完都唔捨得掉呀,下次去北海道買俾妳丫~

大頭哥:
乜你去過咩?咁買左d乜番黎呢?
牛奶糖應該係新發売啦,勁好味呀!

匿名 說...

麵包超人卡娃衣~~~

largeheadboy 說...

睇睇呢度吖唔該。
我地淨係帶咗梳蕉走咋。

匿名 說...

我記得鱔稿王介紹過呢隻糖, 千歲機場都有得賣架!

maymay 說...

lala:
麵包係我至愛黎架~~

大頭先生:
幫你賣左廣告,帳單稍後送上~

小彭:
我姨甥就係响新千歲機場買架,佢話凡有呢隻糖賣嘅地方,就有人龍。

largeheadboy 說...

打個八折畀我吖!

maymay 說...

打你個頭就得~~

匿名 說...

日向夏柑果樽係jam黎架?

maymay 說...

係燒肉汁黎架~

Wordy 說...

小樽 LeTAO 焦糖牛乳布丁我係正店既 cafe 慢慢嘆架,後悔沒有把樽帶回來 >_<

maymay 說...

wordy:
唔好喊,我下次帶個番黎俾你~ ^_^