2008年8月12日星期二

體檢

年紀大,機器壞!

日遊回來後,發覺身體出了些毛病,昨天提早下班往看醫生,醫生建議先作全身檢查,看看究竟,處方十餘粒藥丸,連同今早的化驗所費用,三張金牛便飛走了,非常肉痛啊!

14 則留言:

largeheadboy 說...

冇波打少咗運動身體差啲啊!
呢啲錢唔慳得啊~~

maymay 說...

大頭:希望破財擋災啦!

supageti 說...

d 藥丸紅卜卜,好驚 ~

maymay 說...

師姐:唔駛驚,d藥丸好細粒容易食,醫生話有需要至食,到依家我一粒都未食過。

匿名 說...

我都要做番運動... 我又快要體檢喇!
希望大家都身體健康啦!

匿名 說...

覺得頭暈身慶?咁果d係乜藥黎?
希望個report出黎無大問題啦~

星期日你有無野做呀?

匿名 說...

錢財身外物,最重要個人冇事.

maymay 說...

小彭:
無錯呀,做運動真係對身體好架,十幾年前我成日病,後來每星期做三次健身,身體明顯好左呀~

萊b爸:
最近心跳有點不正常,希望報告冇事啦!
果d係心臟藥,心跳得太快就要食。
星期日家姐回港,要陪佢飲茶食飯呀~

娜娜:
我都係咁諗~~

Wordy 說...

三張金牛……OMG! 保重啊 :(

maymay 說...

wordy,
唔見左三張金牛真係好肉赤呀,而且仲要覆診,條數好襟計,但係為左身體,冇辦法啦!

做人就係咁架喇,去旅行洗錢又好地地喎,呵呵~~

匿名 說...

如果係心臟問題真係要小心d,希望個報告無大礙。

maymay 說...

萊b爸:多謝關心,應該沒太大問題的....我想~

largeheadboy 說...

冇事嘅,放心喇!

maymay 說...

大頭:係囉,應該冇事個呵~