2008年8月6日星期三

原爆63周年

今天是日本原爆63周年紀念日,第二次世界大戰就在1945年8月15日日本宣佈投降後結束。

上月十一號,我倆正在廣島原爆遺址遊覽,參觀過平和紀念資料館的歷史照片及遺物,感受到核爆的可怖威力,但願事件不再重演,世界永遠和平!



12 則留言:

largeheadboy 說...

今日新聞見到好多人在廣島集會。

Emm, 乜唔係炸埋長崎日本仔先投降咩?

maymay 說...

唔該大頭哥,即攺~~

匿名 說...

諗起beyond有首歌既歌詞
"是控訴戰爭到最後 傷痛是兒童"

maymay 說...

萊b爸:
何止傷痛是兒童,睇到d歷史遺物同照片,真係心都酸埋!

supageti 說...

我直情忍唔住流眼淚 ~

maymay 說...

師姐:戰爭實在太殘酷!

Wordy 說...

有同事做義工帶青年交流團去呢次紀念會

上月去平和記念公園時,有隊傻既攝製隊訪問我,叫我發表感想

maymay 說...

wordy:
做義工要唔要自付旅費呢?
訪問片段唔知有冇出街?真係一個謎!

匿名 說...

我好想去多一次廣島, 然後去埋長崎!

maymay 說...

小彭:長崎係咪都有核爆遺跡睇架?

Wordy 說...

其實我原來想廣島、長崎同一個 trip 去架,但上次要遊山陽,時間上不可能

飛九州,買全國 pass 就合理 d

maymay 說...

wordy:長崎就留待下次遊吧~