2008年8月23日星期六

{鸚鵡}伴隨的日子

昨天比平日多睡了個半小時,

到商場吃了個一百分縮水早餐(吉列豬扒細件了不少)~

















在街上看到{玉樹橫陳},好可憐耶~















午飯後煲碟~















童年的哈山(圖左)非常可愛~














下午茶(鬆餅、咖啡)~















睡了個午覺才起床弄晚飯,晚上在風聲伴隨下睡得很甜。

今早所見,{屍}橫遍野!~



























































出城吃了個牛扒午餐,結果做了{疴清輝}~















這算是什麼藝術?!~~


感謝姊妹手信及帥哥Q旁,好滿足啊~

9 則留言:

Ellen老師 說...

其實關唔關餐飯事呢?

maymay 說...

九成九啦,我吃左好多沙律!

匿名 說...

無大礙嘛?
我自己無野喎...

supageti 說...

師妹啲秘撈起左貨嗱?

naruto 說...

疴清輝都諗到,勁呀

嗰PAT啡色嘅物體同條草咩嚟架?

largeheadboy 說...

我唔係食咗好多沙律都……

尋日見到有工程車裝滿樹枝樹葉,好 sad。

maymay 說...

b朗爸:尋日搭巴士都好驚再肚痛,番到屋企個肚仲有少少咕嚕咕嚕!

師姐:就黎起貨喇~

naruto:咪就係囉,你話似乜丫!啡色果舊係薯仔,插埋條草,成個墳咁!>_<

大頭:我以後都唔會再幫趁佢!
有一年打大風,我地屋苑入口好多棵大樹都斷左,我心痛到不得了呀!

匿名 說...

打風的日子, 我只係比平日多睡半小時, 之後就比人吵醒. 我都準備左dvd去煲架, 不過最後走左出街玩.

maymay 說...

小彭:橫風橫雨,出街玩好危險呢,maymay唔夠膽呀~