2008年8月7日星期四

美食隨{北冕}而來

颱風{北冕}襲港,又多一天額外假期,比平日多瞓兩個小時才起床,吃過早餐便開始工作。

中午時亞安亦提早下班,回來與我一起到麥當當吃漢堡飽,試了新出品的泡沬咖啡,再到街市新開業的甜品店,吃香橙梳乎里。

香橙梳乎里 (做得相當不錯)~
































回家看了上回還未看完的日本電影,結局令我流下淚來。之後又小睡了個多小時,晚上做了煎雞翼伴日向夏燒肉汁及灼菜,飯後果有富士蘋果及奇異果,甜品是{哈緊打}白桃雪糕。

煎雞翼伴日向夏燒肉汁~

































白桃雪糕 (勁好味,季節限定,要吃快手)~

















就這樣過了個相當{充實}的假期,多謝北冕

24 則留言:

匿名 說...

白桃味......邊樹有得賣?

maymay 說...

我响7仔買,但係今日放工再去,已經賣晒,[惠安]又冇,攪到我今晚冇得食,依家有d抑鬱呀~~

largeheadboy 說...

我試咗麥當當的凍??珈琲(套餐+$5),甜到我想哭呀!

溫馨提示︰呢個牌子雪糕又做買二送二,不過其中一球一定要係新出的熱情果芒果。兄弟姊妹,搏命呀!

maymay 說...

我要食白桃雪糕!!!

匿名 說...

梳乎里您都識做! 勵害呀~~

maymay 說...

呢位同學冇聽書嘞,梳乎里唔係我做架,我淨係識食~

匿名 說...

頭先收工去買,首先去惠康唔見,然後去七仔唔見,再去OK唔見,最後去另一間七仔先有,即時買左兩個。
不過要成19.9一盒巧貴呢......

maymay 說...

應該見幾多買幾多呀,放响雪柜慢慢食,唔係好似我咁,依家想吃都冇得吃呀~~

supageti 說...

師妹啲秘撈都未做好又偷懶囉 ~

匿名 說...

E...我都要睇吓仲有冇得賣先....
限定咁high....

匿名 說...

may姨婆:隨時歡迎你到訪.....

maymay 說...

師姐:
妳師妹我年紀大,眼又壞,吊頸都要抖下氣呀~
(尋晚都冇做野,太攰喇!)

丁丁:
多謝妳!

maymay 說...

丁丁:
因為有新鮮果肉响裏面,所以過左桃季節就冇得食囉~

maymay 說...

老公啱啱報料,話新翠邨7仔有4杯,俾佢買晒。
好野,今晚有得食!哈哈哈~~

匿名 說...

杯雪糕真係咁正? 即刻落街買先! ^^

匿名 說...

剛剛開左杯黎食,原來係日本版,味道都ok啦~

supageti 說...

Um ~ 聽日買兩個岡山白鳳桃食至得 ~

maymay 說...

小彭:買唔買到呀?

萊少:就係日版我至咁高興囉~

師姐:雪糕同新鮮桃係兩回事黎個噃~

supageti 說...

食新鮮桃梗係好過食雪糕啦,係咪?

maymay 說...

師姐:如果一啖鮮桃,一啖雪糕,咁咪有相重享受囉~ ^_^

supageti 說...

梗係正爆啦,但係醫生下令要我減肥呢,食完尋晚果餐,今日正式開始節食 lu ~ 哈哈 ~~

匿名 說...

個桃味唔假, 不過對我黎講係甜左d. (不過近來食咩都覺得好甜)

maymay 說...

師姐:
哈哈,咁妳唔好食咁多100分早餐喇,食低b餐啦!
話時話,我食埋呢幾杯雪糕都要忍下口喇,個'營養環'越來越大呢!

小彭:
我都覺得如果淡番丁點就更好~
同埋d果肉唔係好平均,有杯多有杯少。

supageti 說...

唔食 100 分無野食喇,唯有午餐同晚餐節制啲。