2008年8月16日星期六

體檢報告

今天到醫務所看體檢報告,結果是~
心跳正常、血脂正常、血糖正常、血色素正常、沒有貧血現象、肺片清晰、腎功能良好、肝功能良好、好的膽固醇非常多,可是,壞的膽固醇亦不少!


醫生說我身體一切正常,祗是壞的膽固醇超標,需要戒口三個月,三個月內盡量吃低卡路里的食物,然後再驗血,如未能下降至正常水平,便要用藥物治療了。






15 則留言:

匿名 說...

晌依個富庶社會加上我地咁鐘意食好野,壞膽固醇又點會唔多吖~
又諗番好耐無打波lu...

匿名 說...

我最近驗身都係壞膽固醇過多,個醫生叫我小心D,唔通真係要介返幾個月口!

maymay 說...

萊b爸:
慘喇~又冇好野食,又冇波打,冇晒人生樂趣!>_<

rempei:
你個醫生冇叫你戒口咩?
膽固醇過高好易塞血管架!

supageti 說...

同病相憐啊,哈哈 ~

largeheadboy 說...

都話冇乜事架喇!
我都係上呢間做好簡單嘅驗身噃
我都好想好想打波啊~~

匿名 說...

無事就好喇!
如果我膽固醇係5.3就好喇...
其實我都有介口(晌我個準則), 不過欠運動囉!

maymay 說...

師姐:我地揾日一齊去吃齋咯~^^

大頭:今時今日,波唔係想打就有得打架~

小彭:吓,妳仲高過5.3牙,真係要小心d喎~

lau2tang 說...

咁慘呀!咪要戒一排拖羅同海胆囉!
做運動是最佳的降胆固醇方法,或者試下食完飯落屋企樓下散步啦。

匿名 說...

打牌都係運動個呵?
又或者開番隻wii sport黎玩~

匿名 說...

toro應該食得架, 不過uni就要少食喇!
運動有助增加好膽固醇同減低壞膽固醇, 不過係要做帶氧運動先有明顯效果... 係呢, 呢d我樣樣都知, 不過無做. (我最高去過6.2定6.3架!)
5.3, border line 唔使食藥個喎, 除非真係大吉利士有其他毛病又或膽固醇步步高升(啋!)左喎! 之但係maymay你其他野又無事, 注意飲食同運動應該ok.

maymay 說...

劉鄧:
係呀,妳去一轉日本我就攪成咁喇,明天開始早餐吃麥皮~

roy:
我唔係隻手有事喎,齋做手部運動有乜用呢!

小彭:
嘻嘻,我尋日睇完醫生即刻去壽司德擦左餐呀~
運動睇怕要十月後先有得做咯,不過如劉鄧話齋,會行多d路囉~
最衰咁熱啦,如果唔係約埋妳一齊行山呀。

匿名 說...

做運動, 多做運動可減膽固醇 !!!

maymay 說...

galaxy:
你有所不知,香港最近好難訂場做運動呀,而且呢期超忙呢!
遲下啦,遲下會盡量做多d運動架喇~

匿名 說...

maymay, 我呢... 其實呢... 晌日本先去行山架咋... 晌香港, 最多只可以行下家樂徑... :P

maymay 說...

小彭:嘻嘻,其實我都係~