2008年7月31日星期四

住在山陽

今次山陽六天遊,住了三間酒店四種房間,三間交通都非常方便,大阪日航與心齋橋地鐵站相連,廣島Granvia岡山Daiwa Roynet均在JR駅旁;房價以大阪日航最貴,早餐質素最好,因為是機票套票所包,相對超值,如果是自掏腰包,則未必捨得入住;面積則以岡山Daiwa Roynet最大,設備亦最新。

每次在網上訂酒店,都是由
劉鄧代勞,除為我揀選交通方便、質素優良之外,房價又在我所能應付範圍內,真可謂平、靚、正!更慷慨地利用她自家積分,換取折扣給我,實在不能不向她再三道謝!

出發前,又多得住家男太座Jenny,委託朋友幫忙upgrade了第五晚日航酒店的房間,令我倆住得更舒適,這個姨甥媳真真乖巧!她們婆媳一家,現正在北海道自駕遊賞花中,祝旅途順利愉快啊!

大阪日航(
upgrade前房間) ~~













大阪日航(upgrade後房間) ~~
















廣島 Granvia~~














































































岡山 Daiwa Roynet~~



























19 則留言:

匿名 說...

我鐘意daiwa roynet呢一款房!

maymay 說...

小彭果然識貨!

supageti 說...

點解間間都好似長 nai nai 咁既?

匿名 說...

同埋我鐘意d酒店有coin laundry囉! 名古屋駅前有間新開, 如果有機會去名古屋, 我都想住下daiwa roynet.

largeheadboy 說...

嘩,upgrade 前同 upgrade 後爭好遠啊!
記住要多謝埋我呀,有啲分我架!^p^

maymay 說...

師姐:
係就係長d,不過仲可以開到兩個喼架。

小彭:
roynet真係唔錯,應該係每層樓都有得洗衫架,好方便。

大頭:
後期間房乜都新d,不過面積就差不多,房價相差幾仟円。
多謝你個頭囉~~

匿名 說...

睇到o的相竟然會令我諗起以前嘅旅程.

maymay 說...

lala:咁同依家嘅旅程有乜分別呢?

lau2tang 說...

唔使多謝!好多分都唔喺我嘅!
我都覺得 Roynet呢個品牌唔錯,真喺要搵機會住番晚先。

Wordy 說...

岡山那一家真的不錯啊

広島那家位置很方便

大阪……好陌生的城市

largeheadboy 說...

睇完之後尋晚我就上咗去 Roynet 度行吓,原來得唔係好多分店咋喎,不過真係好正!

maymay 說...

劉鄧:
下次都幫我book roynet丫唔該~

wordy:
岡山roynet房間真係好大,淨係走廊都可以放幾個喼,行左成日,返到去真係好舒服,
你去過大阪嘅咩?!

大頭:
黎緊一年會開多九間分店呀~

maymay 說...

wordy:
打漏字,我係想問你:你未去過大阪架咩?

Wordy 說...

我三四個月前去過下関西空港咁囉,呵呵 ~

暫時對呢個城市冇乜興趣,睇多兩部以果度做背景既戲可能好 d :)

匿名 說...

may姨:我鍾意岡山果間多d......

lau2tang 說...

我一路都諗住,如果同亞女個東京廸士尼25週年紀念之旅成行的話,會在這間住上一兩晚,
http://www.daiwaroynet.jp/osaki/info.html
點知人算不如天算!不過,一定有機會的。

匿名 說...

岡山Daiwa Roynet間房好闊落!日本少見!

maymay 說...

wordy:
大阪雖然係[過份熱鬧]左d,不過有好多好野食架。

丁丁:
岡山roynet間房咁大,真係打跟斗都得,我諗都冇邊個會唔鍾意呀~

劉鄧:
妳都識講啦,一定有機會嘅,等亞女學成歸來再去住,仲開心啦!

rempei:
岡山roynet間房有28平方米咁大,實屬市區少見,價錢仲相當抵!其餘兩間都祗有18平方米咋。

maymay 說...

丁丁:
很久沒見你們了,待我完成手頭{秘撈}之後,再到你家坐啊~