2009年2月4日星期三

小試牛刀

過年前以特價$128(原價$168)買了一包免清洗廣島蠔,初三時用了薑蔥來炒,雖然已拖水及上了生粉,但煮來還是水汪汪的,效果不完美,猶幸客人仍十分賞面,吃個美人照鏡,還讚好味道呢!

Maymay廚房很多年沒煮過炸物了,昨日下班後買來炸粉,賞試做幾隻酥炸蠔,看看效果如何。

廣島蠔~
































毋需解凍,放入滾水內稍灼一下,撈起抹乾水份~
































先用少許鹽、油、生粉拌勻,炸前醮上已用冰水及油開好的炸粉漿,大滾油落鑊,慢火半煎炸至金黃色~

















醮鎮江醋吃,好味到出汁!

































攪到周圍油淋淋,就是我不愛炸物的原因!

21 則留言:

匿名 說...

炸完野後要抹餐飽呢!我另可出街食好過!

supageti 說...

好食到咁出汁喎,值得既 ~~

lau2tang 說...

炸嘢搵個高身煲咪唔會彈到周圍都係囉~
做炸物啲材料唔好用油撈,會唔上粉架~

lau2tang 說...

幾時整俾我地食?

maymay 說...

Ken哥:
各有各好,不過出街食就乾手淨腳啦~

師姐:
呢隻蠔用黎炸同白酒煮係最正!

劉鄧:
盒炸粉說明書係教用油撈架喎,我見效果都唔錯呢~
整左呢次都驚啦,d油彈到周圍都係!>_<

lau2tang 說...

" 先用少許鹽、油、生粉拌勻,炸前醮上已用冰水及油開好的炸粉漿,大滾油落鑊,慢火半煎炸至金黃色~ "
- 我話呢度,只需用鹽同生粉,唔使撈油。

Ellen老師 說...

死喇~~有人身分暴露左呀!

largeheadboy 說...

另一度已經暴露咗身分喇 barbie!

呢包就係北海道產広島蠔喇?好得喎!不過我屋企都唔會炸嘢~

maymay 說...

劉鄧:
收到,唔該晒~

老師:
佢可能仲有好多身份呢~^^

大頭:
咪就係呢包囉~
你响吉吉島買果包食晒未?

supageti 說...

老師:新年流流唔好CC聲 ~~

maymay 說...

師姐:
冇緊要,我touch左wood喇~^^

匿名 說...

大家似乎比較喜歡我呢個身份多個薯o麥喎!情況跟當年在traveleye一樣!

匿名 說...

岩岩個晚餐都食左幾隻炸廣島蠔, 加d淮鹽上去好好味呢~

travelereye由smart變薯嘜??

匿名 說...

so good...
不過我鐘意煎多過炸!

匿名 說...

炸得好靚呀^^

supageti 說...

如果無記錯,TE 令 Explorer 變薯嘜,哈哈 ~

maymay 說...

Ken哥:
我响度諗,如果下次又撞見你d朋友,佢地又會叫你乜名呢???

萊少:
又同萊嫂去邊樹撐檯腳呀?

小彭:
我都係,所以今次都用半煎炸囉~

歐巴桑:
多謝,我冇幾何整得咁好架咋,hehe~~

largeheadboy 說...

explorer?有啲印象~

吉吉島買啲蠔食晒好耐喇
依家嗰包係梳哥架

匿名 說...

晌屋企食咋.....

係喎, explorer有印象, 咁smart依個名又點黎既呢?

匿名 說...

意粉好勵害,連我自己都唔記得左? (好彩我一直都行為良好、為人又樂善好施啫~~)

smart依個名係當時係TE有位好傾得埋既網友"Kingston"幫我改既!(唔知佢而家係邊,有D掛住佢!)

意粉及Roy少唔知有無印象?

另外,Maymay,我唔用真名係因工作上關係經常會接觸其他人,所以我個blog亦極少談論工作事!

但我當然唔會介意你咁稱呼我啦!

maymay 說...

其實我覺得"薯嘜"呢個名襯你多d,hehe~~