2009年2月25日星期三

好熱呀!

可怕的夏天又來臨了,二月天時木棉花已被熱得滿開,今年究竟會熱成怎樣?!




















花朵熟得掉到地上來~

13 則留言:

supageti 說...

就黎世界末日喇 ~~~~ >_<

lau2tang 說...

熱死人呀~
無理由二月就開冷氣架~

maymay 說...

師姐:
唉,睇黎係遲早嘅事喇!

劉鄧:
咁熱都要開架啦~~

匿名 說...

乜您地咁怕熱架~~過30度點算?

Ellen老師 說...

所以暑假去避暑!

maymay 說...

Ken哥:
30度我會叫救命!

老師:
暑假去日本都巧熱架喎~~

naruto 說...

我前日仲開緊暖氣喎,hehe

D衫乾得快D

largeheadboy 說...

屋企附近啲洋紫荊都開得好燦爛啊!

最怕的夏天快來了~

maymay 說...

naruto:
唔係呀化!
乾衣開抽濕機咪得囉~~

大頭:
天氣咁熱,乜花都開呀!
好驚夏天呀,成日形住有好多好多細菌同蚊蟲呀!
又好驚熱到抖唔到氣呀!
好驚俾太陽晒熔左呀!
好驚、好驚呀!

supageti 說...

原來今日係三十六年來最熱既二月天呀 ~~ @_@

夏天我唔出街,厘晌屋企避暑。

supageti 說...

應該係尋日至啱 ~ ^^

頭先我都同 husband 講 Donald 派果啲電費唔夠開冷氣。

maymay 說...

師姐:
夏天我都好怕出街,留响室內嘆冷氣就至啱嘞~^^
好難得攞到政府著數,點都好過冇啦~

maymay 說...

今日涼番,舒服晒!^^