2009年2月1日星期日

初七{人日}

傳說女媧創造蒼生,在第七天做了人出來,故此初七是人的生日。

今早打波後跟友人說起{人日},原來她家裏每年初七都會煮粥炒麵吃,謂此乃吉祥食物也,所以maymay廚房也來應節一番。

祝人人生日快樂,豐衣足食,身體健康!

鮑魚粥~






























炒米粉~


9 則留言:

lau2tang 說...

嘩~好富貴呀~
炒米粉我鍾意用芽菜多啲~

maymay 說...

劉鄧:
我邊有咁富貴,鮑魚係人地送俾我至有得食咋~^^
本來想買韮菜花炒架,點知冇得賣,咪用菜芯苗囉,不過都好好味喎~

largeheadboy 說...

人地話煲粥啫
你就搵鮑魚嚟煲粥
豪得你吖~ :p

maymay 說...

大頭哥:
我係鄉下仔,唔識煮鮑魚,
咪用來煲粥囉~^^

匿名 說...

炒米粉看來亳不油膩, 還有咁多菜, 好健康呀!

maymay 說...

小妹:
識貨,我炒米粉好好食架.....亞安係咁講,hehe~~

naruto 說...

如果碗粥無鮑魚我諗會好味D,嘻嘻

maymay 說...

naruto:你怕腥哩~~

naruto 說...

係呀!所以我好慳家