2009年2月23日星期一

減肥太難

由農曆年至今,腰圍……不,腩圍才對(腰圍早年已消失得無影無蹤),腩圍不斷在增長,褲頭緊了不少,全因美食當前,忍不了口!

繼星期六跟網友茶聚於彩晶軒,翌日(即昨日)又偕亞安前往品茗,兩星期內四訪此店,實在有點過份,但梅菜排骨煲仔飯、BB乳鴿、酥炸鯪魚球、馬拉糕及八寶甜湯,又真的令人回味。

BB乳鴿祇售$20、馬拉糕$8~














































八寶甜湯內有:台灣海草珍珠、黑珍珠、紅腰豆、三角豆、眉豆、杞子、紅棗、銀杏~
















二人結帳才$167,非常划算~



多謝
大頭哥東京遊手信 及 薯嘜哥專程買來的超美味曲奇~

















由今天起,要吃得清淡一點,清淡……一點,清淡………,自我催眠中………

11 則留言:

匿名 說...

由今天起......到星期六止啦~

lau2tang 說...

今日中午食咗乜?
點樣清淡法呢?
我最近直情唔敢上磅。
今日好想食韓國士多啤梨,其實係想食咗好幾日,所以放工都唔怕路遠,特登兜路去吉之島買,點知好衰唔衰,吉之島賣哂,我惟有轉戰Taste啦,搞咗大半個鐘先買到返屋企,你話啦,我呢種咁為食ge人,係受唔到引誘ge~

匿名 說...

嘩~~您真係忠實Fans喎!利苑飛左喇~~

匿名 說...

你身邊咁多誘惑, 要抵擋都唔係咁容易...

supageti 說...

哈哈 ~~~ 算罷啦 ~~~

maymay 說...

萊少:
有五日清淡都唔錯吖~^^

劉鄧:
今日中午吃左煎蛋豬扒飯,晚飯吃面豉蒸紅衫魚同埋韮菜花炒雲耳肉片,都清清地架~^^
你上個禮拜咪食左士多啤梨囉,咁快又心思思,仲為食過我呀~~

薯嘜:
嘻嘻,新x坑三日旺吖嘛~

小彭:
咪就係囉,咁多好野食,點攪呢你話~

師姐:
信我,我會努力架!

Ellen老師 說...

第1個解決方法~~
先將呢班損友電話刪除,或者拒絕接聽呢班損友電話!哈哈。。。。。

largeheadboy 說...

嘩!真係咁正?

咁聽晚剩係蒸孖膶腸食好喇~

maymay 說...

老師:
咁第一個係咪要刪除你先呢,我肥左你都要'負責任'喎,你買左唔少野俾我食喎~^o^

大頭哥:
至肥係孖潤腸呀))))))))

naruto 說...

我都開始減肚腩,鬥快吖

maymay 說...

naruto:
鬧快?拾幾年嘅陳年舊腩,點減?我認輸呀!