2009年2月11日星期三

皮膚有病

數月前試用了一款磨砂潔面膏的樣版之後,面上皮膚出現脫皮乾燥的敏感狀況,每洗面後更出現少許紅印,看過普通科醫生,塗了藥膏,還是沒甚改善,時好時壞,近期敏感情況更蔓延至頸部。

昨天致電醫務中心預約皮膚專科,護士在電話中強調診金是$450,藥費另計,我問她藥費是多少,她說需視乎病情而定;我又問,那麽一般會是若干,她也不肯正面回答,那就毋謂強人所難,約好時間後,下班便直接到診所去。


醫生是位中年男士,笑容可掬,非常友善,檢查很詳細,講解病情亦十分清楚,令人感覺親切及輕鬆。

不過,診金連藥費共$1,280,難怪護士三緘其口,恐怕說出金額來會嚇走病人呢!

現在不單是皮膚有病,連荷包都乾硬化喲!


19 則留言:

lau2tang 說...

你唔戒蝦、蟹同牛肉,荷包想唔乾硬化都幾難~
我最近就係食得太多牛腩牛肉同辣嘢,搞到出濕疹,真係靈到你唔信!

maymay 說...

哈哈,醫生話我皮膚薄容易敏感,冇叫我戒口呀~

濕疹好難攪架喎,咁有冇睇醫生,好番未呀?

Ellen老師 說...

咁星期6唔好食野喇!

匿名 說...

要食咁多藥既??

lau2tang 說...

皮膚藥食咗好眼瞓架~
如果無睇錯,黃色細細粒嗰隻,食咗應該係超眼瞓ge~

lau2tang 說...

係呀,西醫好少叫人戒口架,但都係食少啲好啲~

supageti 說...

皮膚敏感好麻煩,都係忍下口好。

Ellen老師 說...

maymay今晚可能又去食好野呀?

匿名 說...

嘩~~~~我昨日睇靚仔醫生睇左成$380肉赤都見暈!睇過千蚊我恐怕借尿遁算喇!

p.s.祝大家都快D康服!

maymay 說...

老師:
幾大唔制呀,我要飲茶呀~~

萊少:
唔多,食嘅得三種,三日藥,
其他係用黎沖涼同搽面架~

劉鄧:
一d都唔眼瞓喎,不過藥袋冇寫係乜野藥,
我都唔知自已吃左乜落肚~

師姐:
我實情好少吃蝦蟹架~

薯嘜:
我覺得個醫生直情係想搶我錢呀,咪當買左護膚品囉!
今日都唔覺有乜進展呀,陰功~~

匿名 說...

唉, 睇皮膚醫生真的好貴貴, 我付出了不少血汗$$$架啦. 祝你早沾勿藥, 保住荷包呀! ^^

supageti 說...

但係你食得雜呢 ~

maymay 說...

小妹:
咪係囉,埋單果時真係嚇親呀!

師姐:
哈哈,你知我為食架啦~^^
不過我响屋企吃得好清淡架~

supageti 說...

但係你成日出街食呢 ~ 哈哈 ~

maymay 說...

師姐:
出街食飯可以調劑生活吖嘛,
如果唔係好易"吽"壞架,慘過病呀~^o^

naruto 說...

呢包磨砂潔面膏樣版真貴

maymay 說...

naruto:
所以話便宜莫貪囉,呢劑真係甘呀!

匿名 說...

may姨:妳而家好d未ar??

maymay 說...

丁丁:
今日已經好番好多喇,不過塊面仲有些少"鞋鞋"地囉~