2009年2月14日星期六

我的情人節

今早打波後,跟一眾波友到尖東彩晶軒嘆過中午茶,回家途中順路走到永安百貨,想多買一個較細的生鐵鑊,可是又撲個空,為何每次想找它的時候,總是愛跟我捉迷藏呢!

昨晚沒好睡,加上打波後人很倦,在火車上睡著了,幸好沒錯過下車站。

亞安比我早回家,餐檯上放了兩包中藥,原來他下班後看了中醫,所以今晚要煎藥,就留在家中吃飯吧。

但因原本已打算外出吃晚飯,所以沒買菜回家,雪柜祇有一盒排骨,就用了劉鄧送的古勞豆豉,及在日本買的紅椒乾,做了一味豉椒蒸排骨,再加一條自家製臘腸,就成為我倆今日的情人節大餐喲。

飯後煲碟,吃著富士蘋果及豬肉紙,幸福就是如此簡單!



































可愛的紅椒圈~































謝謝老師及意粉的台灣旅遊手信~

















美麗的包裝~

5 則留言:

匿名 說...

may姨:妳又去果度飲茶....

今日情人節晚餐,我哋食車仔麵咋...

maymay 說...

丁丁:
係呀,帶d波友去試下,今日食左椰皇雪蛤燉奶,好好味呀~

車仔麵都唔錯吖~^^

supageti 說...

今晚出去食?米搞我 ~~

largeheadboy 說...

我今日都喺鎌倉返新宿嘅電車上瞓着咗~

尋日打波冇咗兩位高手有冇影響大家表現呀?

maymay 說...

師姐:
其實星期初打電話去Ruby Tuesday訂檯果時已經話滿座,呢d日子出街食飯真係好麻煩!

大頭:
咁早返左黎喇~
尋日傷兵好有義氣,帶傷上陣,
果個逃兵唔黎都冇影响喎,呵呵~~