2009年2月2日星期一

開工大吉

今日年初八開工大吉,接了三個柯打,雖然不是大生意,總算是{紅盤}好兆頭。

祈願全年順景,百業興旺,人人有工開,年年分花紅!

開工利是,大吉大利~


















客戶送來的生果籃,祝大家生生猛猛,甜甜蜜蜜~

10 則留言:

largeheadboy 說...

“日日有工開”似乎係大家嘅心聲~

開工大吉呀!

maymay 說...

大頭:
我懶呀,唔想日日開工,一星期開五日好喇~^^

lau2tang 說...

你就好啦,等到初八先開工。
呢幾日做到我無停手,唔通今年真係要捱到隻牛咁?

naruto 說...

我想開四日就夠

maymay 說...

劉鄧:
係就係放左好多日假,不過日日都好似好忙咁,都未正式休息過~
做隻牛都幾好吖,好過冇得做喎~^^

naruto:
後生仔咁懶架,仲懶過maymay姨呀~

匿名 說...

最緊要年尾份花紅唔好縮水~

匿名 說...

咁咪惦哂囉!淡定有錢剩呀!!!

Ellen老師 說...

我想每日返5個鍾好喇!

supageti 說...

一開工就有 order,好兆頭呀!

年年有餘我就好滿足,嘻嘻 ~

maymay 說...

萊少:
好在老闆好人,咁嘅環境都冇cut雙糧花紅,如果唔係就冇錢去旅行喇~

Ken哥:
咁你咪淨番好多囉~^^

老師:
知你d野啦,爛玩精~

師姐:
我有份工就好滿足架喇~~