2009年2月12日星期四

自家製

農曆年間收到不少親友的自家製禮物,有心思有心意,給大家欣賞一下。

嘉儀的心型雙層杏仁朱古力~
















































亞鵬的牛油曲奇及酥餅~

















亞SET的杏仁曲奇~
















亞紅的無添加臘腸~

















還有自家製蘿蔔糕及年糕沒上鏡,非常感謝!

11 則留言:

lau2tang 說...

臘腸都自家製,利害~
其實我最想試啲朱古力~

supageti 說...

早排聽收音機謝寧都教過用部風乾機整臘腸呀,肉乾呀,乾果呀咁,後黎晌鱔稿皇見過介紹部機,我覺得如果屋企有細路都可以試下,點都健康過街果啲。

匿名 說...

我見到d臘腸醒起有人爭我地臘腸......

匿名 說...

佢咪就係去左日本買臘腸囉~~

maymay 說...

劉鄧:
星期六帶粒朱古力過你試~

師姐:
臘腸好好味,不過質地就冇機器做嘅咁結實,比較鬆少少囉。

萊少、薯嘜:
你地咁好記性嘅,可能有人打緊乞嚏喎~^^

supageti 說...

咁焗或者煎應該會好味啲喎 ~

maymay 說...

師姐:
我朋友話佢地以往係炸黎食嘅,
不過今年用少左肥肉,如果炸就會乾d,
所以佢都建議我蒸黎吃囉~

naruto 說...

總共32000個卡路里

maymay 說...

naruto:數口唔錯喎~^^

匿名 說...

d朱古力我都未食....

maymay 說...

丁丁:
你都收到呢份禮物牙,質地有少少煙煙韌韌,幾得意架,嘉儀好有心思呀~^^