2009年2月7日星期六

寄來的幸福


收到了,十分感謝~~


6 則留言:

largeheadboy 說...

maymay 都擁有幸福喇!

係呀,安哥架車幾多號呀?尋日經過隆亨邨見到有架車剛剛開出,諗起會唔會係佢呢?

supageti 說...

依款木質明信片真係幾特別。

Ellen老師 說...

雖然唔係好肯定,兼無記錯的話,安哥架車好似唔經隆亨喎!係未呀!

幸福明信片要講緣份!

maymay 說...

大頭:
你唔係諗住攞兩個momo同佢相認吖嘛,因住嚇親我亞安哥噃~^o^

師姐:
我都覺得係~

老師:
見到面開估呀吓~
我地註定有緣份架啦~^^

largeheadboy 說...

我諗住叫“家屬”相認嘛!^o^

我住過嗰頭,點會錯哩~

maymay 說...

傻大頭!