2008年9月24日星期三

多謝家姐

已有很多年沒用電話繩了,最近四姊送了這個麵包給我,手腳會動,可愛得很,多謝家姐!

































發脾氣~















開心番~















好乖,坐定定~

14 則留言:

匿名 說...

似我咁可愛喎~~

supageti 說...

帥哥有對手喇,哈哈 ~

師妹即係依期無瞓唔著啦。^^

maymay 說...

rempei:
麵包仔問:呢位大叔有冇照鏡呢?^o^

師姐:我都想呀,不過半夜醒左冇起身之嘛~ >_<

Ellen老師 說...

我去橫濱麵包館喎!

匿名 說...

依個anpanman對眼好似唔同平時既?

largeheadboy 說...

我呢次真係感到有威脅啊!^t^

我鐘意佢發脾四個樣~~

maymay 說...

老師:等我諗下托妳買乜先~

b朗爸:因為膠質不同,所以印製會有少少差異啫~

大頭:哈哈,我都係咁話!

largeheadboy 說...

你同意我話邊樣先?^p^

maymay 說...

兩樣都同意啦,大頭哥~~

lau2tang 說...

麵包仔:我好好脾氣架,點解啲大人係要睇我發脾四個樣嘅?

maymay 說...

劉鄧:麵包仔發脾四個樣超可愛,大人梗鍾意睇啦~^_^

匿名 說...

有,仲照爆鏡添~~嘻嘻~~

VENUS 說...

唔使多謝,如碰巧有見到的再買給妳吧

maymay 說...

唔好買喇,冇地方擺喇~~