2008年9月27日星期六

金童玉女

很好玩的遊戲, 你都來按此拼拼看~

maymay & 安安



12 則留言:

naruto 說...

單睇你背脊,真係估唔到會咁靚女呀

Ellen老師 說...

喂~~有無誤導呀!哈哈

supageti 說...

哇,勁似呀!:P

匿名 說...

我尋日用呢個玩:

http://illustmaker.abi-station.com/

largeheadboy 說...

我都覺得好誤導喎!^t^

匿名 說...

我用msn cartoon, 人人見到都話勁似, 我自己都覺得係,不過真係太似, 所以唔出得街! :p

匿名 說...

直頭索爆啦~~

maymay 說...

naruto:梗係靚啦,影后喎~^^

老師、大頭:
冇,冇誤導,我呢個卜係公平公正公開真誠坦白童叟無欺架,我師姐同萊少都話勁似同索爆啦!hehe

師姐、萊少:多謝你地做我証人~^o^

lala:妳呢個好多款揀喎,得閒又玩下先~

小彭:係咪好似影相咁似呀?

lau2tang 說...

咁似張敏嘅!?^p^

largeheadboy 說...

索爆~~
sorry,我冇嘢講喇。

匿名 說...

maymay你個avator整得又幾似你喎, 我整來整去都唔似我呀.

maymay 說...

劉鄧:似張敏都唔錯喎~

大頭:唔抵得我哩,hehe~~

小妹:最似個眼鏡呀~
其實真係唔多夠款揀囉,不過咁啱又有晒我個面型、髮型、眼、耳、口、鼻,係咪好索呢,哈哈!