2008年9月6日星期六

飲茶@翠園

今天與大姊一家到銅鑼灣翠園酒樓飲茶,吃了不錯的點心,享用了精美餐具,可是因我們坐在沒有推賣點心的廂房,選擇較少。招呼方面則是介乎冷與熱情之間,有侍應生扮醒目,自動端來一大堆多餘的刀、义、餐碟,未叫埋單又扮勤快收拾杯碟;要求經理更換一款甜點,換是換了,但卻給「黑面」回敬!儘管如此,仍無損我們的愉快心情,開開心心吃飽飽埋單去。

飯後到崇光百貨閒逛,在家居用品部看中了一款生鐵鑊,但價格昂貴,沒買。走到地庫超市,本想買些食材回家做晚飯,但通道比以前擺放了更多貨物,非常狹窄,人又多,推著購物車根本無法轉身,這樣購物完全不是享受,於是祗拿了一盒杜仲茶便付款離開。


下火車後到漢年買了鹽焗雞,晚飯又是快、靚、正的{菜遠雞湯米}。


















精美餐具~































小籠包不遜於{鼎泰豐},好吃~















這碗形狀古怪~















遭黑面換來的三色糕~
















{半島酒店}出品迷你月餅,不錯吃~
















{小林製藥}出品杜仲茶~



9 則留言:

largeheadboy 說...

去崇光我一定唔會推車仔
有嘢買的話我寧願抽住個籃
唔係根本就行唔到呀
同埋會冇晒心機行

maymay 說...

大頭:討厭呀呵,想享受下購物樂都唔得!

lau2tang 說...

呢款杜仲茶日本好多藥房都有得賣,你今次去記得要掃貨。

maymay 說...

劉鄧:
我都諗住去日本呀~
EDO杜仲茶惠康今日做買二送一,今朝又左三盒。

Ellen老師 說...

昨天我都全Day係銅鑼灣喎!條街超多人。
還有巧遇容祖兒簽名會,阻住晒條街!

supageti 說...

星期五已經見到容祖兒簽名 counter(恒隆中心外面)囉喎,連做幾日咁勤力?

匿名 說...

我尋晚都係銅鑼灣及sogo留連好耐喎,可能已經碰過面~~~

largeheadboy 說...

所以有時吉之島日我都唔係咁想去~~

maymay 說...

老師:早知約妳飲杯啡啦~

師姐:我見唔到容祖兒個檔口呀~

rempei:我未夠五點已經返歸喇,咁多人冇心機行呀!

大頭:我最怕同人迫,以往西田日我都一定唔去~