2008年9月11日星期四

豪客

請勿誤會,豪客不是我,昨晚沒做飯,又到利苑解決,坐在我們周圍的客人,有不少都點叫蒸東星斑呀,開紅酒呀,相比之下,我們可是「鞋客」啊!心在想,恒生指數已經跌破二萬關口,經濟亦不見得好景,但豪客仍是不少呢!

昨天有食運,吃的菜都可口,尤其那碟西芹炒帶子,帶子又多大隻,甜品川貝燉蘋果,川貝數量都很慷慨,吃得開心又滿足!


{C家}杜仲茶,減低罪惡感~
















新秋菇雲腿蒸滑雞~
















西芹雞脾菇炒鮮元貝~


















川貝龍脷葉燉龍鳳果~


儲備糧~
















好勤力,又買書,呵呵~~


12 則留言:

lau2tang 說...

成日都出街食飯,唔健康噃!

匿名 說...

比起我豪得多喇,我一年都食唔到一餐利園呀~

largeheadboy 說...

本書我有呀(雖然我覺得冇乜用)!!!
尋晚在吉之島見到你嗰盒杜仲茶,想買,但被勸阻。你聽日畀一包我試飲吖~~
仲有,蝦子都係高蛋固純架,聽日帶埋出嚟!^_^

Ellen老師 說...

呢排老師都有努力溫書

maymay 說...

劉鄧:出街食飯係生活情趣,又唔駛做,幾好呀!最多吃d「健康d」嘅野囉~~

b朗爸:有幾豪呀,家常小便飯黎咋~

大頭:其實都知本書係抄冷飯架喇,不過睇下靚相都幾好吖~
係咪小林製藥果盒呀?我聽日帶俾大家試下~
乜野物野都有蛋固純,典算呀?緊我食乜好呀!

老師:大家都一樣咁勤力喎,趕住考狀元呀我地~

largeheadboy 說...

家常小便飯 <--- 驚驚
係呢,乜嘢叫“鞋客”呀?

maymay 說...

大頭:
即係[cheap精]呀~
你隻爛瞓熊Q爆啊!

supageti 說...

師妹:總之小心飲食啦。

maymay 說...

知道師姐,不過....實在太多引誘喇!

匿名 說...

我買埋d旅遊書, 都係志在揭揭下咋!

maymay 說...

小彭:我好認真架,刨到識背咁滯呀,不過我冇記性,好快又唔記得lu~

largeheadboy 說...

我本人都 Q 爆啫~~