2008年9月5日星期五

老眼昏花

近來總覺眼睛疲倦,望電腦及看報紙都不甚「自然」,遂到相熟眼鏡店檢驗一下度數,原來老花及散光都加深了,現在的漸進鏡已不合用,視光師建議分別配一對望遠和一對望近的鏡片,於是一張金牛就此溜走。

可是一星期裏,又除又戴的經歷實在令人苦惱,而且兩對鏡片在望電腦的效果方面都不理想,在戶外時更加倍不便,無奈地又要重新再配一對漸進鏡才行,雖然已獲得比平時更多的折扣,可是兩張金牛仍是免不了喲!

繼上次體檢之後,三張金牛又再次離我而去,好好好肉痛啊!

10 則留言:

lau2tang 說...

我都覺得自己好似就快盲咁!

largeheadboy 說...

好多金牛飛嚟飛去呀~~
依家配副好的眼鏡真係越來越貴啊!

maymay 說...

劉鄧:我都好驚再老d唔知點算!

大頭:係呀,呢幾張金牛仲唔包鏡框,淨係幾塊鏡片咋,肉痛到我死呀!

匿名 說...

我都驚 !
唔知激光手術有幫助否 ?!

supageti 說...

我 d 近視同老花都深左好多呀,不過改左戴漸進式隱形眼鏡,已經個幾月,效果幾好,做野唔駛好似以前咁戴多副老花鏡 lu ~

maymay 說...

galaxy:手術始終有風險,我好細膽架,就算有幫助都唔敢揾隻眼黎搏呀!

師姐:漸進鏡又真係好方便,但實在太貴喇!>_<

naruto 說...

我以前近視一隻眼二百五,一隻二百,三年前已變成一隻近視五十一隻零,好彩呢幾年無再惡化,但散光就再深咗

身邊好多朋友都做咗手術治遠視近視,都好成功,但無人做過散光


to 意粉:
無可能近視同老花都深左,老花係遠視,有遠視就無近視

匿名 說...

我近排都想配副新眼鏡,不過配副滿意一點的都要過2千,真係好過去搶!

maymay 說...

naruto:
我地成日望電腦,散光想唔深就奇啦~
聽過好多手術失敗個案,所以巧驚!
遠視同老花[好似]唔同個喎~~

rempei:
咪係囉,都唔明d眼鏡典解咁貴,攪到我淨係換鏡片,都唔捨得買過新鏡框呀!

supageti 說...

鳴門:我以前都以為係,但事實唔係。