2008年9月7日星期日

你今日投左未?

{新界東}沒有我心儀的候選人,但郤有我「不喜歡」的,為了減低「他」入選的機會,原想放棄投票的我,今早已到投票站投票。

你今日投左未?































15 則留言:

supageti 說...

我反而有幾張都想投喎 ~

Ellen老師 說...

我個區都好難揀呀~~

匿名 說...

睇黎6:30新聞睇下咩環境先落去投票

largeheadboy 說...

今晚喺新界東嘅大埔中心見到處處旗海好虛磡呀!

maymay 說...

師姐:有心儀嘅就最好啦~

老師:咁妳投左未?

rempei:係咪睇下邊個告急就投邊個呀?

大頭:大圍d旗海都好壯觀呀!

匿名 說...

估唔到長毛有咁多票~

我好憎果個陳X勤......

maymay 說...

roy:
呢兩個我都冇投,見到長毛把頭髮都唔開胃!

supageti 說...

師妹:就算無心儀既都要去投票,依個係公民權利同義務。

maymay 說...

師姐:我投果個順利當選呀,不過唔鍾意果個都入選喎~~

largeheadboy 說...

我嗰區全家配票失敗投晒畀佢嗰個人竟然最少票當選,好險~~

匿名 說...

呢次選舉真係興玩自行配票喎!
下次我同老師夾夾先啦, 如果大家都未搬!

maymay 說...

大頭、小彭:依家d選民叻左好多!

匿名 說...

梗係啦,睇左黎"食"丫嘛! (結果真係買中左!)

BTW,我近日鼻頭生了粒大暗瘡,好似俾人打了一拳咁,段估無咁快平服蕃,您會唔會笑我丫嗱!

maymay 說...

rempei:我最唔忍得笑架,哈哈~~

匿名 說...

衰呀您~~~