2008年9月17日星期三

近距離接觸~大鳥居

宮島是日本三景之一,亦是世界文化遺產,水中大鳥居尤其令我神往,今夏終於如願,親睹潮漲潮退景色,還能立於大鳥居之下,近距離接觸,畢生難忘!

遠望大鳥居~
















潮退了,遊人都走到大鳥居下研究及拍照留念~





























牌匾~
















鳥居的大腳~

























































擱在橫樑上的砂石~





























工人趁潮退採海草,這種情景,書本沒提及過,算是意外收穫~
















潮水漲了,海草都浮上水面~















黃昏的水中大鳥居~

22 則留言:

Wordy 說...

大鳥居就這樣立於海床泥沙上,靠本身重量固定位置。不曉得遇上颱風大浪,會否給吹得四處縹動?

匿名 說...

咁睇落似乎遠觀好過近玩~

maymay 說...

wordy:如果有龍捲風,可能會「郁」到佢囉~ ^_^

b朗爸:我覺得係近距離好玩,遠觀好靚!

匿名 說...

嘩~多謝maymay一次過滿足晒我的好奇心!
但...我要承認, 我在研究相機用緊邊支鏡頭多d, 睇落好wide下哦!

largeheadboy 說...

仲未去仲未去~~
諗下諗下就去得成架喇!^_^

maymay 說...

小妹:
呢篇係為妳而寫架~
老公今次帶左兩個Canon鏡頭去,一個係17-40mm,一個係10-22mm。

大頭:邊個叫你上個月唔跟鄧領隊去吖!

supageti 說...

我地搭船過宮島果陣,個個一見到大鳥即刻呱呱叫,可惜果日落雨 ~~

maymay 說...

師姐:落雨好掃興啊,我果日就晒到甩脾!
有誰見到大鳥居能不興奮呢?!

supageti 說...

果日簡直係悽風苦雨,如果唔係,宮島可以玩足一日。

匿名 說...

行落去鳥居時會唔會搞到成腳泥?

Ellen老師 說...

宮島絕對可以玩足一日。

maymay 說...

師姐:揾次再去過啦~
如果嗰日唔係熱到溶左咁滯,兼夾筋疲力盡,我地一定等到潮水滿瀉至走呀!

Rempei:少少啫,你唔[义]隻腳落水氹度就冇問題架。

老師:絕對同意~~

lau2tang 說...

我反而掛住宮島嗰個可以令人平靜得瞓著覺嘅靈修地方

supageti 說...

《義経》既片頭有嚴島神社同埋大鳥居(因為係平清盛建造既),每次睇到個心都即刻飛左去果度。

naruto 說...

見到大鳥居,不枉此行啦

maymay 說...

劉鄧:我地冇入千叠閣呀,淨係响佢外圍行左個圈咋。
日本妳有邊度係唔掛住吖!^_^

師姐:咁妳幾時再去呀?

naruto:冇錯,真係不枉此行,曬到燶都值得!

supageti 說...

再去日本定再去宮島呀?日本呢,就係出年三月;宮島呢,唔知幾時。^^

Ellen老師 說...

再去日本,去邊都好啦!

maymay 說...

師姐:三月去邊樹呀?

老師:係呀,係呀!

supageti 說...

去東京同埋附近地方,唔會四維騰。

supageti 說...

師妹整咩成個禮拜唔 update 呀?巧忙牙?

maymay 說...

師姐:呢期係忙左少少,又早瞓呢~ ^_^