2008年9月13日星期六

做節

時近中秋,網友話要齊齊做節,又說我們剛好七人,三女四男(劉鄧Ellen老師、maymay、大頭仔RoyRempei亞明),人數與近期熱爆的胡鬧電視劇主角相同,笑言昨晚飯局乃{花好月圓慶中秋},恰巧maymay中文名稱有個{月}字,就充當A貨{亞月},攪攪笑吧!

晚飯約定七時正在中環{
寧波旅港同鄉會},可是maymay要加班,遲了廿分鐘才到達。席中祗有一位陌生人,很容易便認到是Rempei,樣貎雖然初次見,但感覺郤是熟絡的,原來Rempei好青春,鼻上長了顆青春豆呢!萊嫂想吃寧波菜,亦隨萊少出席,好熱鬧啊!

祝大家中秋節快樂,家好月圓!


醉雞、醉豬手、酥炸鳯尾魚~

樟茶鴨、無錫脆鱔~
臭豆腐、蔥油餅~

鍋貼、四季豆~
上海炒年糕、酸辣湯~
高力豆沙香蕉~酒釀丸子~
大頭仔帶來的日本桃,香甜多汁,好好味~














多謝萊少及老師的中秋禮物~














感謝劉鄧幫我訂酒店~

12 則留言:

Ellen老師 說...

你袋朱古力咩味呀

lau2tang 說...

我老公話點解我同親你地食飯返來都一袋二袋ge!促進繁榮,香港始終有你(們)~~
大頭桃又真喺好好味喎~搞到我心思思想走去買番兩個添~
萊少玉林又係一絕,你們真喺有心思~
至於老師的朱古力,可惜Winnie不在家,否則她見到一定開心到跳起。
謝謝各位~

匿名 說...

乜朱古力有唔同味咩?我果個有d果仁既~

個王林好甜,另外粒20世紀梨味道如何?

Ellen老師 說...

我買左7款朱古力味喎~~
我鍾意DARK CHOCOLATE

匿名 說...

係呀漏左多謝對麵包襪仔,不過b朗唔岩著lu~

maymay 說...

老師:我果袋係妳最鍾意嘅味,多謝晒!

劉鄧:哈哈,睇番我個卜就知收過幾多禮物,我d姨甥都好羨慕我呢~

萊少:唔係呀化,我又俾人呃喇,個姐姐話著到一歲都得架喎!

largeheadboy 說...

原來個個唔同架?我個係 rasberry 呀!
我都估唔到個桃咁甜咁多汁,真係好好味呀!好彩我仲有兩個~~ ^p^

匿名 說...

Maymay,您果然識貨,感覺到我"青春無敵",哈哈!

中秋節快樂啊!

Ellen老師 說...

有無試真呀~~襪有彈性喎!

匿名 說...

maymay, 遲來的中秋節快樂!

匿名 說...

對襪我無拆開因見到好細對,b朗對腳瓜較粗而家著緊d到一歲既都緊緊地~

maymay 說...

多謝小妹!

b朗爸:對襪送俾人啦,我揾日買過對大d俾b朗~

依家d人真係信唔過,果日我都話對襪可能會細,但係個姐姐又話一定啱,仲揾把尺度俾我睇添,以後唔會再幫趁佢!