2008年3月31日星期一

久違了的西貢

忘記有多少年沒到過西貢了,聽人說有很多特式的東西售賣,便相約友人走一趟,看看能否為家居找到些擺設。

星期六一早起床,跟友人吃過早餐後,便乘299號巴士前往,在總站下車。總站旁邊就是西貢海濱公園,除了一個放了數隻報紙船的小水池外,沒啥特別,拍了幾張到此一遊相片,再往前面的碼頭走去。碼頭沿岸泊滿海鮮艇,艇主向岸邊的客人兜售海鮮,有游水的亦有晒乾的,頗為熱鬧,這裏亦是全日所見最多人的地方。

行了一圈,除了幾間售賣木製品的店舖外,沒發現什麼特別的東西,到舊區走走,情況也是一樣,而且今天遊人不多,到處冷清清的,餐廳的職員也要走出店外兜客,令人感覺納悶!

最後,當然是空手而回喲!




















發市了~~


















石頭魚~如人面一樣

















海鮮店也來歐陸~~

有機蔬菜可愛狗狗
如風琴面的木櫈很好坐~~

9 則留言:

lau2tang 說...

我同學試過幫襯這些海鮮小販買游水魚,既不便宜、而且魚肉蒸後有一陣電油味,呻苯!

supageti 說...

幫襯果 d 艇販的確無咩保障,但價錢係比海鮮酒家平好多,都係等價交換啦,我通常會係艇度買些少,其他都係幫襯番酒家。 ^^

Wordy 說...

最後一幅相右下角偏側旋轉木紋那張好別致啊 ~

Ellen老師 說...

去西貢食海鮮都好喎~~

maymay 說...

劉鄧:有電油味?好嚇人喎! >_<

師奶:等價交換~絕對同意!

wordy:係呀,d櫈仔幾靚架,不過好重同埋幾貴,我在另一間舖看中一張,售$480,但想到唔係好襯屋企,所以冇買。

老師:妳約{天若有情}去啦~

largeheadboy 說...

西貢我都好耐無去過添!啲樓搞到好靚咁喎!
啲木櫈真係幾好啊!

maymay 說...

大頭:
淨係呢間海鮮店靚咋,其他d樓舊咩咩,把鬼!
木櫈全部用原木做,好重架,你得閒入去幫我抬張出黎吖唔該~~

lau2tang 說...

喺囉!啲搬搬抬抬嘅粗重嘢就最啱大頭壽做架嘞!

largeheadboy 說...

call 我喇隨時!^t^