2008年4月1日星期二

燒肉、鬆餅、湯丸

星期日亞安放假,一早已約定到和宴吃燒肉,然後進行近期的例行公事 ~ 購買家居用品及搜購傢俱。

行倦了,便到星巴克來個下午茶,要了冷、熱泡沬咖啡各一,一個藍莓鬆餅及一個玉桂餅,店員貼心的將藍莓鬆餅加熱,噢~好吃!

離開銅鑼灣之前,在{老山羊}買了兩盒寧波湯丸,一盒紅豆蓉,一盒是芝麻,還買到一直想買的桂花糖做甜湯,這晚先試了豆沙湯丸,不太甜、夠軟糯,讚!

午餐@和宴 ~ 一貫的好味 (冷麵那片蘋果爽甜得很!)


下午茶@星巴克 ~ 藍莓鬆餅(忘了拍個完整的)

玉桂餅~
宵夜@maymay廚房 ~ 豆沙湯丸




11 則留言:

largeheadboy 說...

和宴 lunch set 又加咗價,份量我又覺得少咗!^t^
嗰日有諗過去撞你架!
湯丸好正啊!隻桂花糖可以嗎?

maymay 說...

大頭:
係呀,依家要$95,份量就好像差不多。
你做乜唔黎"撞"我呀,等我找數慳番d都好丫!
桂花糖好香,不過我覺得幾貴,一樽$25。
做甜湯好方便,食前放一茶匙於碗內,加滾水攪溶,再放入已熟的湯丸便可。

匿名 說...

我都好喜歡清甜的桂花糖, 也曾想"幻想"過買回家弄甜品呢...但, 查實我會整至怪... :P

supageti 說...

出發前食左和宴既和牛,巧正 ~

點解無講晚餐既?

Ellen老師 說...

咁星期六去啦!

maymay 說...

小妹:桂花糖好香架,買番樽試下啦~~

師姐:和牛巧貴,茅食到呀。晚飯煮左碟雞絲炒蕃薯苗,賣相麻麻,所以冇上載囉~

老師:妳响日本未食夠咩?咁我一於奉陪到底!

Ellen老師 說...

我都有和宴咭呀~~

largeheadboy 說...

嗰日返咗娘家食飯,冇出街呀!真係有諗過幫你找(住)數先架!
不過我都係咁話,真係買樽桂花糖返嚟可能只會用一兩次!

匿名 說...

......我仲未食到燒肉......

匿名 說...

湯丸同桂花糖我都巧有興趣~

maymay 說...

萊少:下次打完波同你去食過啦~