2008年3月4日星期二

回家後的第一餐晚飯

家姐特地送來的愛心湯及白切雞,就是我回家後的第一頓晚餐 ~

















兩邊廚柜門至今還沒裝上 ~

10 則留言:

supageti 說...

慢慢黎啦,師妹,冬天將過去,春天好快黎喇。 ^^

largeheadboy 說...

我覺得安好埋對門個櫥櫃會好靚喎!

maymay 說...

師姐、大頭:
我到現在還未習慣這個廚房呢,個抽油煙機裝得太低,撞了幾次頭。熱水爐上面的廚柜,背面沒有磚,不敢擺放重物!

lau2tang 說...

Maymay,
我覺得抽油煙機的高度很合適。只是你未習慣吧!
有興趣可以看看這篇文章。
http://www.cns.hk:89/estate/jjzn/news/2008/01-25/1146218.shtml

另外,牆身有沒有磚,和可否擺放重物,是沒有關連的。只要安裝廚櫃時,已用了足夠長度的爆炸縲絲鎖緊牆身便可以。

Ellen老師 說...

其實都幾好啦~~
送個kitty貼紙比你裝飾下喇!^^

supageti 說...

未慣就要用多 d,一於整多 d 好野食、煲多 d 靚湯飲。

maymay 說...

劉鄧:
部份牆身和廚柜中空不單止,兼且沒有用爆炸縲絲啊,用的只是普通5cm長的縲絲,唔驚就假喇~

老師:
多謝妳先!
我都覺得廚柜顏色太素了~

maymay 說...

師姐:
哥哥約左個"衰人"下星期來執埋d手尾,裝埋廚柜門,攪掂晒之後,才慢慢整好野食啦~

largeheadboy 說...

你個頭邊有我咁大
係你自己論盡就真!^o^

maymay 說...

大頭:
我依家頭大如斗,仲唔係大過你個頭?! ^_^