2008年3月19日星期三

討厭的小動物

近日家裏每晚都發現有約十多隻這種飛蟲,體積跟飛蟻差不多,一般圍繞燈光在飛,捉完一隻轉頭又有,不知從何處走來,更害怕它們會在家裏[開枝散葉],令人非常煩擾!

大家可知這是什麼,能否教我解決辦法?!

{照片可能引起大家不安,敬請原諒!}

16 則留言:

Ellen老師 說...

跟下雨有關嗎?

maymay 說...

老師:
我都唔知同落雨有冇關係,搬回來後就經常發現,初初以為响d紙箱度[吽]出黎,但睇過又唔係,依家巧驚!

largeheadboy 說...

你地住近山吖嘛!不過又真係幾核突啊!

maymay 說...

大頭:
以前入屋嘅多數係飛蟻,依家就係呢隻野,仲核突過飛蟻呀,都唔知點算好!今晚試下開少d燈睇下會唔會好d先~

匿名 說...

唉…我覺得環保的既做法、不如快的買幾棵捕螢草回來吧!

maymay 說...

亞明:
弊在屋企冇地方擺捕蠅草呢~

匿名 說...

有沒有考慮安窗紗去減少飛入屋 ?
用古老方法, 掛黏烏蠅紙,既安全又平。

maymay 說...

galaxy,
我唔係住村屋,而且屋企好多窗,安窗紗會唔好睇。
多謝你提醒,我都唔記得有烏蠅紙呢樣野添,唔該晒!

匿名 說...

may姨:

乜仲有飛入屋咩??我屋企廚房咪用緊烏蠅紙ga....

maymay 說...

噢,galaxy是首次到訪嗎?歡迎你啊,有空多點來坐~ ^_^

maymay 說...

丁丁:
係呀,尋晚有十幾隻呀,不過今晚祗見過一隻,可能真係同天氣有關係。
妳都用烏蠅紙,屋企又係好多飛蟲ga?

lau2tang 說...

這種小動物點都唔及今日食晏時嗰條恐怖。

maymay 說...

劉鄧:
今日果條恐怖萬倍呀!>_<

匿名 說...

may姨:

係ar,好多蚊 g 仔 & 烏蠅仔!

匿名 說...

以前都有到訪過,只是插唔到咀。
我指的窗紗係用布造的,好似窗簾布咁唔用時可以兩邊開, 好似歐洲D屋咁。

maymay 說...

galaxy,
明白了,你講的窗紗我都有裝,不過d動物都係會飛入黎!>_<