2008年3月24日星期一

假日美食

復活節期間,難得亞安也有連續兩天假期,夫婦倆趁機四出為{新居}添置物品,當然不忘尋找美食去。

品潮軒~午餐






























旬菜富~午餐


















小菜王~晚飯

11 則留言:

Ellen老師 說...

哇~~幾時姊妹飯局呀!

maymay 說...

姊妹飯局咪就係等緊妳地返黎囉~

匿名 說...

wa...好正ar,仲有我最like嘅糖水....

supageti 說...

食多 d 好野,人都開心 d ~ ^^

lau2tang 說...

好囉!回覆正常喇!

maymay 說...

丁丁:清心丸綠豆爽係我嘅至愛,次次都要食嫁~

師姐:絕對係~^_^

劉鄧:前一輪真係完全冇胃口呀!>_<

匿名 說...

May姨:
清心丸綠豆爽都係我嘅至愛,因為我係潮州人,細時媽咪成日整俾我食,而家就要自己整俾自己食.....

Ellen老師 說...

maymay~~
係至好喎!攪手係你啦!

largeheadboy 說...

好大食喎!

maymay 說...

丁丁:
綠豆爽我識食唔識整,得閒教下我吖唔該!

老師:冇問題~

大頭:晚餐係七人份ga~

匿名 說...

May姨

冇問題,梗係可以la!!!