2008年3月18日星期二

看得出的新鮮

實在新鮮好味,忍不住又給大家看看!

香煎牙帶魚 ~


















9 則留言:

Ellen老師 說...

牙帶魚~~我麻麻地喎!

lau2tang 說...

我都好少食牙帶魚,這幾塊似炸多過似煎,超熱氣喎~

maymay 說...

老師、劉鄧:
我自已都甚少買牙帶魚,但依間真係"炸"得幾好食,魚又新鮮,似住家菜多過快餐食品。

largeheadboy 說...

又係包伙食架?好得咁喎!

maymay 說...

大頭:
唔係包伙食架,係外賣快餐店,不設堂食。
這位老闆做生意很大方,每盒飯都有菜,仲要係靚菜,餐飲可選~例湯、冷熱飲品、紙包飲品或支裝鮮製豆漿;還時常贈送豆腐花一大碗添~

Ellen老師 說...

哇~~生意難做呀

supageti 說...

牙帶一定要大條先好食,潮州人既飛佛 ~

匿名 說...

依個賣相得喎,不過我要白飯多色~~

maymay 說...

萊b爸:
我通常走色或者少汁~