2008年3月16日星期日

今天過得很高興


















今天晨早起床,和友人在[大哈樂]吃過早餐,便到街市買點今晚用的餸菜,隨即便回家開始做清潔工作。

事緣昨天更換的三隻房門,全都佈滿膠水漬,兼且地磚的陳年膠水漬亦未清理,本想請二姐來幫忙,可是想到人家天天要上班,而且上星期已幫了我大半天,實不忍令她太辛勞,於是便獨個兒幹活去。

甫開始不久,用力使勁的擦,平日不慣勞動的我,已經大汗叠細汗,心在後悔為何不要二姐來幫手喲!

下午五時多,當我攰得將近虛脫的時候,二姐帶同兒媳及兩個孫兒,還有生日蛋糕,前來為我補祝生日,她們的出現,仿如強心針一樣,令我倦意全消,兩個活潑可愛的外甥孫,更令咱們樂個半天呢!

今天是搬回來後,家裏最開心熱鬧的一天,沒想過昨天無奈錯過的,今天會失而復得!

多謝家姐,多謝丁丁,多謝細細,多謝b仔,多謝瑤瑤!

得閒多d來坐啊!

14 則留言:

supageti 說...

所以我成日好恨有個家姐呢,哈哈 ~

maymay 說...

師姐:
係呀,有家姐、阿哥真係好幸福嫁!

匿名 說...

may姨/may姨婆:
你太客氣了!!!清潔 & 執屋千萬要量力而為呀!!!得閒我會帶埋瑤瑤去你屋企搗亂,哈哈...

Ellen老師 說...

我好恨有個家姐呢,哈哈 ~

maymay 說...

丁丁:
多謝妳,下次記得食埋晚飯至走呀!

靚靚老師:
妳有阿哥都好幸福啦~

lau2tang 說...

是啊!有家姐的妹妹好幸福o架!

maymay 說...

呢樣野劉鄧最了解喲~~

lau2tang 說...

喺呀!
我成日同家姐講,我下一世都會尋番佢做我家姐。

largeheadboy 說...

搵日我都喺大圍喎
大早都上埋嚟趁熱鬧喇!^^

maymay 說...

大頭:
你尋日入黎大圍做乜呀?
早知叫你幫手清潔啦~

匿名 說...

may姨:下次一定留底食飯!!!

匿名 說...

噢、生日快樂!

maymay 說...

多謝亞明!

largeheadboy 說...

我去掃墓啊!
之後在新翠邨個巴士站搭車出番城。